Gå til innhold

*gjeeeeeesp*

Anbefalte innlegg

Skrevet

For sent å melde avbud nå. Gryta står og putrer, og avgir en liflig duft av gammel utflod og sur sopp.

Mmmm... høres deilig ut. Får vel komme meg av gårde da. Jeg har med gardenella, bare for å sette den siste piffen på mesterverket ditt :-)

Gjest Med ku-skit under skoa
Skrevet

Vi vasker opp i vaskemaskinen etterpå, og tar dobørsten og dosetet i samme slengen.

*lol*

Dette blir vel rent for mye for de hvithanskede bakterieredde kvinner og menn her inne. ;-)

Skrevet

Vi vasker opp i vaskemaskinen etterpå, og tar dobørsten og dosetet i samme slengen.

Og det som ikke går i maskinen håndvasker vi i dass.

Skrevet

Mmmm... høres deilig ut. Får vel komme meg av gårde da. Jeg har med gardenella, bare for å sette den siste piffen på mesterverket ditt :-)

Det er fine saker. Da mangler vi bare en liten dash med bakteriell vaginose. I verste fall får vi bruke tørrfisk.

Skrevet

Og til dessert er det morkake fra ku med vaniljesaus.

Skrevet

Det at det er et liv utenfor DOL er et kraftig overdrevet rykte! ;-)

En klassisk nerdevits med utspring i onlinespillingverdenen (tror jeg) går noe ala:

'real life ? is that where the pizzadelivery dude comes from ?'

Skrevet

Og til dessert er det morkake fra ku med vaniljesaus.

Sånn når vi er inne på ekle ting, spist haggis noen gang? Høres ekkelt ut, men kan jo ikke være så ille siden det er en rett?

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Ja, og som ekstra garnityr på toppen drysser vi litt hårflass på. Dette skal smake!

Og løs hud og sårskorper :D

Skrevet

Og løs hud og sårskorper :D

Ikke det!! Morkake med vaniljesaus før det!

Skrevet

Hmmm, ja! Hver gang jeg kikker innom for tiden, lusker jeg skuffet ut igjen.

jeg som pleide å synes dol var mer underholdende og avlsappende enn tv.

Nå er det like dårlig.

Noen som har et godt boktips, sånn når man skal ta en pause? Er nettopp ferdig med en bok. En god bok er som en god venn - herlig. (Men bøker tar slutt., da!)

Sue Monk Kidd "Bienes hemmelige liv".

Skrevet

Sånn når vi er inne på ekle ting, spist haggis noen gang? Høres ekkelt ut, men kan jo ikke være så ille siden det er en rett?

Skotter tar visstnok en bit haggish i munnen og skyller den ned med whisky...

Skrevet

Har den vært oversatt til norsk? Jeg har lest den på engelsk og kan godt anbefale den også.

Skrevet

Har den vært oversatt til norsk? Jeg har lest den på engelsk og kan godt anbefale den også.

Jepp, den kom tidligere i år. :o)

Skrevet

Taakk for tips :)

Hva handler "Bienes hemmelige liv" om da, tro? Og Er den lettlest på engelsk?

Skrevet

Taakk for tips :)

Hva handler "Bienes hemmelige liv" om da, tro? Og Er den lettlest på engelsk?

Den er ikke tung på norsk i alle fall. :o) Handler om en ung, hvit jente som mister sin mor som 4-åring. Faren bryr seg ikke så mye om henne og hun rømmer med sin fargede "guvernante" og kommer til en honningfarm drevet av fargede kvinner. Historien foregår vel på 30-tallet??? Jeg syntes den var nydelig - en kosebok fra ende til annen!

Skrevet

Den er ikke tung på norsk i alle fall. :o) Handler om en ung, hvit jente som mister sin mor som 4-åring. Faren bryr seg ikke så mye om henne og hun rømmer med sin fargede "guvernante" og kommer til en honningfarm drevet av fargede kvinner. Historien foregår vel på 30-tallet??? Jeg syntes den var nydelig - en kosebok fra ende til annen!

Ikke altfor trist vel? Høres interessant ut, hvis den ikke er for trist, jeg vil kose meg og ikke deppe...

Takk for svar, jeg skal se etter den i bokhandelen, liker å kikke inni boken og ikke bestille over nett, jeg!

Skrevet

Ikke altfor trist vel? Høres interessant ut, hvis den ikke er for trist, jeg vil kose meg og ikke deppe...

Takk for svar, jeg skal se etter den i bokhandelen, liker å kikke inni boken og ikke bestille over nett, jeg!

Nei nei! Ikke trist! Kosebok. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...