Gjest dina2 Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Det var da billig iforhold til her jeg bor. Har høyere lån enn 1.4 og jeg er enslig. 0 Siter
cec5 Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Hvorfor er det dyrt i Alta? Snøhvit-utbyggingen? Hele 70 flere arbeidsplasser! Ofte går et boligmarked av skaftet for ingenting. Morsomt er det når alle plutselig forlanger skampriser så høye at de som kommer bygger selv. Da kan de sitte der med prisplakaten sin og vente. Enda morsommere hvis bedriftene selv bygger til sine ansatte på grunn av prisene. Det har ingenting med snøhvit å gjøre. Ikke kan man bygge selv heller, for det finnes ikke ledige tomter. Noen få ledige kommunale tomter har blitt lagt ut i det siste, men når man må ha over 10 års ansennitet på "tomte lista" for å få tomt, så sier det seg selv at det er håpløst... Alta er by, og har snart tatt igjen Narvik ang antall innbyggere. 0 Siter
cec5 Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Alta er vel gjerne den mest populære plassen i Finnmark, etter det jeg har skjønt. Har en venn som nylig kjøpte enmannsbolig der for 1.7 mill, så jeg vet det ikke er det billigste. Men hvis man ser på finn.no på småbygdene rundt, så finner man til halve prisen. Etterspørsel vet du. Ikke så mange som ønsker å bo i enhver bygd, og da blir det billig. Joda, men man har jo ingen fremtid på småplassene hvis man ikke har jobb der. 0 Siter
Gjest Neppe by Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Joda, men man har jo ingen fremtid på småplassene hvis man ikke har jobb der. Det var vel ikke det som var poenget her heller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.