Gå til innhold

Huslån.. skumle greier, gitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var da billig iforhold til her jeg bor. Har høyere lån enn 1.4 og jeg er enslig.

Skrevet

Hvorfor er det dyrt i Alta?

Snøhvit-utbyggingen?

Hele 70 flere arbeidsplasser!

Ofte går et boligmarked av skaftet for ingenting.

Morsomt er det når alle plutselig forlanger skampriser så høye at de som kommer bygger selv. Da kan de sitte der med prisplakaten sin og vente. Enda morsommere hvis bedriftene selv bygger til sine ansatte på grunn av prisene.

Det har ingenting med snøhvit å gjøre.

Ikke kan man bygge selv heller, for det finnes ikke ledige tomter. Noen få ledige kommunale tomter har blitt lagt ut i det siste, men når man må ha over 10 års ansennitet på "tomte lista" for å få tomt, så sier det seg selv at det er håpløst...

Alta er by, og har snart tatt igjen Narvik ang antall innbyggere.

Skrevet

Alta er vel gjerne den mest populære plassen i Finnmark, etter det jeg har skjønt. Har en venn som nylig kjøpte enmannsbolig der for 1.7 mill, så jeg vet det ikke er det billigste. Men hvis man ser på finn.no på småbygdene rundt, så finner man til halve prisen. Etterspørsel vet du. Ikke så mange som ønsker å bo i enhver bygd, og da blir det billig.

Joda, men man har jo ingen fremtid på småplassene hvis man ikke har jobb der.

Skrevet

Joda, men man har jo ingen fremtid på småplassene hvis man ikke har jobb der.

Det var vel ikke det som var poenget her heller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...