amber sun Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=291491 Har ikke merket noe til det her heldigvis. Håper ikke msn og mail begynner å trøble igjen nå. *krysse fingrene* 0 Siter
Gyda Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Skulle du ha fått mail i ettermiddag, da? Det er jo et lite poeng. ) 0 Siter
Gyda Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Skulle du ha fått mail i ettermiddag, da? Det er jo et lite poeng. ) Nå skal du i alle fall i prinsippet ha fått mail. Det gikk å sende, i alle fall. 0 Siter
amber sun Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 Skulle du ha fått mail i ettermiddag, da? Det er jo et lite poeng. ) Ja, jeg ventet mail i dag. Men som sagt, så var det ikke noe problem her, heldigvis. Fikk mailen din også, og har svart. 0 Siter
Gyda Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Ja, jeg ventet mail i dag. Men som sagt, så var det ikke noe problem her, heldigvis. Fikk mailen din også, og har svart. Ja. Ingenting galt her. Og du har forresten svar. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Jeg har heldigvis heller ikke opplevd problemer med min mail... 0 Siter
mrxx Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Jeg har forsåvidt ikke merket noe, men slet litt med å komme meg inn etter at jeg kom hjem fra trening i går. Men etter å ha lest nyheter og diverse en stund så prøvde jeg på nytt og da gikk det så det suste. 0 Siter
amber sun Skrevet 28. september 2005 Forfatter Skrevet 28. september 2005 Jeg har forsåvidt ikke merket noe, men slet litt med å komme meg inn etter at jeg kom hjem fra trening i går. Men etter å ha lest nyheter og diverse en stund så prøvde jeg på nytt og da gikk det så det suste. Det funker fortsatt bra her også, heldigvis. Jeg får både mottatt og sendt, så da slapp vi nok unna kollapsen. *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.