Gjest togli Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Åh... så bra at det gikk fint! Et øyeblikk der trodde jeg nesten det gikk galt. Men, så kunne jeg puste lettet ut! :-)) Ja, ser det nå i ettertid at den overskriften kanskje burde hatt en smiley istedetfor prikk-prikk-prikk ;-) 0 Siter
willow Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 oi. enda bra alt ornda seg! kjipt for muskatt å ha det så vondt, men jeg er kjempeglad det ble oppdaget i tide. kos dere sammen ! 0 Siter
Gjest svaksterk Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Ja, ser det nå i ettertid at den overskriften kanskje burde hatt en smiley istedetfor prikk-prikk-prikk ;-) Hehe, det gjorde det jo litt mer spennede å lese? Uansett, fint det gikk så bra! :-) Kos dere videre med kattene:) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Ååå stakkars katt. Vi hadde en hund med akkurat samme problem. Fikk også valget mellom operasjon selv om dyrlegen mente noe annet (det var studenter på vakt å de ville prøve) heldigvis! Jeg var med under hele operasjonen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 oi. enda bra alt ornda seg! kjipt for muskatt å ha det så vondt, men jeg er kjempeglad det ble oppdaget i tide. kos dere sammen ! Takk, det gjør vi :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Ååå stakkars katt. Vi hadde en hund med akkurat samme problem. Fikk også valget mellom operasjon selv om dyrlegen mente noe annet (det var studenter på vakt å de ville prøve) heldigvis! Jeg var med under hele operasjonen. Godt det var studenter der da! Ugh, tror ikke jeg hadde klart å se på operasjonen :-/ Femåringen lurte på om ikke pappaen kunne være sammen med Muskatt på veterinærvakta om natta. Var jo redd for at pusen skulle bli engstelig med bare fremmede rundt seg... Det er ikke lenge siden hun selv tok mandlene, så da var det jo trygt å ha pappa der på natta ;-) 0 Siter
annegunn Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Stakkars... Vi har katt selv, og den har også hatt et par runder hos dyrlegen, sist gang gaske alvorlig. Du har sett hjemmesiden til jentungen, har du ikke det? Har du linken ennå? Der ligger det noen ferske katteslaktbilder 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Stakkars... Vi har katt selv, og den har også hatt et par runder hos dyrlegen, sist gang gaske alvorlig. Du har sett hjemmesiden til jentungen, har du ikke det? Har du linken ennå? Der ligger det noen ferske katteslaktbilder Nei, har ikke sett den. Har du en link til meg? :-) 0 Siter
annegunn Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Nei, har ikke sett den. Har du en link til meg? :-) Jeg er sikker på at du har fått den engang, for jeg husker hva gubben din heter til fornavn, siden jeg har emailadressen Men den er på jobben, så da må du sende en ny mail: [email protected] 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Jeg er sikker på at du har fått den engang, for jeg husker hva gubben din heter til fornavn, siden jeg har emailadressen Men den er på jobben, så da må du sende en ny mail: [email protected] . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.