Gå til innhold

Pris for hus nær Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest husdrømmeren
Skrevet

Inspirert av tråden lenger ned, vil jeg nå gjerne spørre: Hvor langt unna Oslo må jeg for å finne et (lite) hus til 1,4 millioner? Jeg drømmer om minst 3 soverom, og så må det være i nærheten av toget.

Har hele familien og nettverket mitt i Oslo, så derfor vil jeg helst ikke for langt unna.

Skrevet

Det spørs om du ikke må et godt stykke utenfor kommunes/fylkesgrensen. Muligens både utenfor lørenskog og skedsmo (på østsiden), og da begynner det å ble en del mil fra Oslo by.

"............................................"

Gjest kroppogsjel
Skrevet

hvilken vei vil du da? I Lier, mellom Asker og Drammen, kan du kanskje finne noe?

Gjest husdrømmeren
Skrevet

Jeg vil helst i retning Drammen, og ja, det kan godt være et rekkehus. Men i gangavstand til toget, går det an i den prisklassen??

Skrevet

Hus til 1.4 mill? Det får man vel knapt en leilighet for? Og i Oslo er boligprisene enda høyere enn her i Bergen så vidt jeg vet.

Gjest husdrømmeren
Skrevet

Hus til 1.4 mill? Det får man vel knapt en leilighet for? Og i Oslo er boligprisene enda høyere enn her i Bergen så vidt jeg vet.

Nettopp, det er derfor jeg spør om områdene utenfor Oslo, ikke innenfor!

Skrevet

Nettopp, det er derfor jeg spør om områdene utenfor Oslo, ikke innenfor!

har desverre ikke peiling, men tror du skal være heldig om du får et hus til den prisen, men for all del, ikke gi opp! Lykke til med husjakten!

Skrevet

Vi flyttet 4 mil sør for Oslo og betalte 1,3 mill for en enebolig med 4 soverom og stor hage. Det er under 100 meter til tog som tar 32 minutter inn til Oslo s.

Naboen vår kjøpte nå i sommer for 1,5. Deres hus er litt mindre enn vårt, men penere.

Skrevet

Mjøndalen eller Svelvik? Men det er kanskje for langt unna?

Skrevet
Skrevet

I retning Drammen og nær tog kan det vel være mulig å finne noe i Røyken/Spikkestad og Lier. Søk på Finn.no.

Gjest husdrømmeren
Skrevet

Takk! Det var da litt av en service!

Hm...det meste blir litt i lengst laget unna, så jeg tror jeg skal se etter rekkehus isteden, jeg.

Skrevet

Takk! Det var da litt av en service!

Hm...det meste blir litt i lengst laget unna, så jeg tror jeg skal se etter rekkehus isteden, jeg.

Hehe - da ser du i alle fall hvor lett det er å søke på slikt på finn.no :-)

Jeg hadde forresten ikke lagt merke til tilleggs-innlegget ditt lenger ned i tråden her. Men rekkehus el.lign. burde det vel være mulig å finne i Drammens-distriktet. Hvor lang reisevei med toget (i antall minutter) fra Oslo er akseptabelt da?

Skrevet

Mulig du klarer å få det til på Kløfta f.eks. Og det er ikke _så_ langt unna som det høres ut for; ca 25 min med tog til Oslo S. Dvs like lang tid som T-banen fra Grorud, eller 30-bussen fra Torshov/Sandaker og ned til sentrum...

Gjest signe signatur
Skrevet

Mulig du klarer å få det til på Kløfta f.eks. Og det er ikke _så_ langt unna som det høres ut for; ca 25 min med tog til Oslo S. Dvs like lang tid som T-banen fra Grorud, eller 30-bussen fra Torshov/Sandaker og ned til sentrum...

hei, vet du hva m´ånedskort for voksne koster på toget?

Skrevet

hei, vet du hva m´ånedskort for voksne koster på toget?

Tror det er ca 1200? Og et par hundrelapper mer hvis du vil ha overgang i Oslo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...