Gå til innhold

Hva jobber dere med folkens?

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

12

• bb71

5

• fei1365380229

5

• Gemini

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest redfruits
Skrevet

Selvstendig næringsdrivende. Jobber med overvektige mennesker.

Skrevet

Jeg er helsearbeider. Jobber innen hjemmesykepleien...

Hm...er det du som sitter inne på det andre kontoret på DOL nå, kanskje? *humre litt*

Skrevet

Hva er sonartekniker??

Jeg er utdannet innen elektronikk, og driver med reparasjon/vedlikehold av sonarer og ekkolodd.

Skrevet

Rådgiver, spesialpedagogikk

Jeg ser at du jobber som spesialpedagog. Jeg kunne tenkt meg å jobbe på PPT, men vet liksom ikke helt hva som kreves.

Har sjekket sidene til UiO, men skjønner ikke bæret :o).

Jeg har hovedfag, men ikke i spes.ped, der har jeg bare 1.avd. Vet du hvor mange år man må ta for å få hovedfag i spes.ped (master heter det vel), vet du om noe av mitt hovedfag evt. vil kunne godskrives, og må man ha hovedfag for å jobbe på PPT?

Ikke sikkert du kan svare, men spør allikevel.

Skrevet

Rådgiver, spesialpedagogikk

Hvilken utdannelse har du? Lærerskole og så spes.ped. påbygning? Og hvilken grad/hvor mange års spes.ped? Det som tilsvarer master?

Grunnen til at jeg spør er at jeg er interessert i spes.ped., men har aldri kommet igang med noen utdannelse i den retning. Har erfaring innen familie mm som gjør at jeg har interesse og en del kjennskap til spes.ped. Men synes det er vanskelig å skulle få til å studere og jobbe samtidig, særlig for et så langt studium, som jeg får inntrykk av at spes.ped. nødvendigvis må bli.

Men det er kanskje behov for folk med lavere nivå spes.ped.utdannelse også, slik at det ikke blir et så veldig langt studieløp?

Om du har lyst, så kan du gjerne maile meg om dette på g-mini krøllalfa netcom punktum no

På forhånd takk!

:-)

Gjest mio min miio
Skrevet

Selvstendig næringsdrivende. Jobber med overvektige mennesker.

Grethe Rhoede, ikke sant?

Gjest i nordsjøen?
Skrevet

Jeg er utdannet innen elektronikk, og driver med reparasjon/vedlikehold av sonarer og ekkolodd.

Jobber du i nordsjøen eller noe?

Skrevet

advokatsekretær med helsefagutdanning -

ja litt rar kombinasjon ja...

Skrevet

Hm...er det du som sitter inne på det andre kontoret på DOL nå, kanskje? *humre litt*

Hehehehe.... nånei ;) Jeg har nok en MYE mer spennende jobb enn som så ;)

Skrevet

Jeg ser at du jobber som spesialpedagog. Jeg kunne tenkt meg å jobbe på PPT, men vet liksom ikke helt hva som kreves.

Har sjekket sidene til UiO, men skjønner ikke bæret :o).

Jeg har hovedfag, men ikke i spes.ped, der har jeg bare 1.avd. Vet du hvor mange år man må ta for å få hovedfag i spes.ped (master heter det vel), vet du om noe av mitt hovedfag evt. vil kunne godskrives, og må man ha hovedfag for å jobbe på PPT?

Ikke sikkert du kan svare, men spør allikevel.

jeg har sett noen stillingsannonser for PPT, har sett at de noen ganger aksepterer at du bare har første avdeling spesped,+ relevant arbeidserfaring. Så det kan nok gå med den utdannelse du har:)

Skrevet

Nei det kan du ikke være sikker på;) Vet ikke hvilket universitet du går på, men har lagt merke til deg før

ja du har sikkert ikke ungått å lese innleggene mine og legger du to og to sammen så skjønner du sikkert hvem jeg er også hvis vi går på samme fakultet på universitetet. Men håper at du har såpass vett at du ikke outer meg. Det er flere her inne som jeg vet hvem er i RL men jeg ville aldri finne på å oute dem ut

Skrevet

Jobber du i nordsjøen eller noe?

Nei, men jeg jobber med båter. Mye av arbeidet blir også utført inne på verkstedet.

Skrevet

ja du har sikkert ikke ungått å lese innleggene mine og legger du to og to sammen så skjønner du sikkert hvem jeg er også hvis vi går på samme fakultet på universitetet. Men håper at du har såpass vett at du ikke outer meg. Det er flere her inne som jeg vet hvem er i RL men jeg ville aldri finne på å oute dem ut

Jeg aner ikke hvem du er;) og ville aldri finne på å prøve å finne det ut. Det er mere enn godt mulig at du vet hvem jeg er.

Egentlig var denne kommentaren bare noe som 'datt' ut av meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...