Gå til innhold

Hva jobber dere med folkens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehehe.... nånei ;) Jeg har nok en MYE mer spennende jobb enn som så ;)

Jada, jeg jobber da i felten selv, jeg bare hadde litt ledig tid og satt på Gerica og DOL en stund ;)

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Line

12

• bb71

5

• fei1365380229

5

• Gemini

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jada, jeg jobber da i felten selv, jeg bare hadde litt ledig tid og satt på Gerica og DOL en stund ;)

Hehe... det var da litt av en kombinasjon ;)

Jeg pleier å styre unna Dol på jobb selv, det er litt for lett å lese på skjermen til hverandre der.

Bruker man forresten Gerica over hele landet?

Skrevet

Jeg pleier å styre unna Dol på jobb selv, det er litt for lett å lese på skjermen til hverandre der.

Tja..i Trondheim iallfall? ;) *like å gjøre folk paranoide*

Jeg kan lage kluss på listene til en av sonene, og dersom det blir bare tull på neste vakta di, så vet du iallfall hvem det er? ;)

Jeg passer godt på at ingen titter over skulderen på meg for å si det sånn, ja.

Gjest en som ikke vil oppgi fast nick
Skrevet

Vi bruker det også, holder ikke til i Trondheim (lenger). ;)

Skrevet

Jeg kan lage kluss på listene til en av sonene, og dersom det blir bare tull på neste vakta di, så vet du iallfall hvem det er? ;)

Hehe... tenker vi dropper den samtalen her jeg. :)

Blir litt paranoid og sjø...

Hehe...

Skrevet

Psst.. hvor gammel er du?

Skrevet

Hehe... tenker vi dropper den samtalen her jeg. :)

Blir litt paranoid og sjø...

Hehe...

Hihi, ta det med ro, vi kjenner nok ikke hverandre :) Føler meg rimelig sikker på at de jeg jobber sammen med ikke henger på dol (de fleste spør meg om hjelp for å finne påknappen på pcen). Om jeg lyktes i å få deg paranoid er jeg selvsagt fornøyd med det, men så veldig farlig tror jeg ikke det er, altså ;)

Jeg er i begynnelsen av 20-årene :)

Skrevet

Hihi, ta det med ro, vi kjenner nok ikke hverandre :) Føler meg rimelig sikker på at de jeg jobber sammen med ikke henger på dol (de fleste spør meg om hjelp for å finne påknappen på pcen). Om jeg lyktes i å få deg paranoid er jeg selvsagt fornøyd med det, men så veldig farlig tror jeg ikke det er, altså ;)

Jeg er i begynnelsen av 20-årene :)

Hehe... mest nysgjerrig på hvilken sone du jobber på sjø :P Hvor mange bokstaver har sona i navnet, og hvilken bokstav slutter den på? :P

Skrevet

Hehe... mest nysgjerrig på hvilken sone du jobber på sjø :P Hvor mange bokstaver har sona i navnet, og hvilken bokstav slutter den på? :P

Ey, skal du få vite min, og så skal jeg fortsatt sitte uvitende om din? Hmf...dårlig deal, synes jeg! :P

Skrevet

Ey, skal du få vite min, og så skal jeg fortsatt sitte uvitende om din? Hmf...dårlig deal, synes jeg! :P

Bare spurte om siste bokstaven jeg :) Jeg jobber på østsida av byen et sted ;) Sonenavnet slutter på i. Høyere vil jeg ikke rope det her inne :P

Skrevet

Bare spurte om siste bokstaven jeg :) Jeg jobber på østsida av byen et sted ;) Sonenavnet slutter på i. Høyere vil jeg ikke rope det her inne :P

Da har vi iallfall stadfestet at vi ikke jobber sammen. Jeg tilhører sør :) Så da kan vi roe ned nervene igjen og gå tilbake til arbeidsoppgavene ;)

Skrevet

Da har vi iallfall stadfestet at vi ikke jobber sammen. Jeg tilhører sør :) Så da kan vi roe ned nervene igjen og gå tilbake til arbeidsoppgavene ;)

Heehe... tja... jeg er ikke beroliget enda :-/

Skrevet

Heehe... tja... jeg er ikke beroliget enda :-/

Hehe...utifra opplysningene du ga så vet jeg hvilken sone du jobber på nå, og jeg kan forsikre deg om at jeg ikke engang visste at det var en egen sone ;)

Skrevet

Hehe...utifra opplysningene du ga så vet jeg hvilken sone du jobber på nå, og jeg kan forsikre deg om at jeg ikke engang visste at det var en egen sone ;)

Det er nå greit nok. Blir beroliget om du sier du ikke har vært på jobb i kveld :)

Skrevet

Det er nå greit nok. Blir beroliget om du sier du ikke har vært på jobb i kveld :)

Ehm. Jeg -har- vært på jobb i kveld ;)

Skrevet

... javel :)

No further comments ;) Ha ei god natt!

Skrevet

jeg har sett noen stillingsannonser for PPT, har sett at de noen ganger aksepterer at du bare har første avdeling spesped,+ relevant arbeidserfaring. Så det kan nok gå med den utdannelse du har:)

Tror ikke at det er så lett for tiden, men det kan snu fort. Selvom de annonnserer slik så er det mange søkere som har mye mer.

Skrevet

Hvilken utdannelse har du? Lærerskole og så spes.ped. påbygning? Og hvilken grad/hvor mange års spes.ped? Det som tilsvarer master?

Grunnen til at jeg spør er at jeg er interessert i spes.ped., men har aldri kommet igang med noen utdannelse i den retning. Har erfaring innen familie mm som gjør at jeg har interesse og en del kjennskap til spes.ped. Men synes det er vanskelig å skulle få til å studere og jobbe samtidig, særlig for et så langt studium, som jeg får inntrykk av at spes.ped. nødvendigvis må bli.

Men det er kanskje behov for folk med lavere nivå spes.ped.utdannelse også, slik at det ikke blir et så veldig langt studieløp?

Om du har lyst, så kan du gjerne maile meg om dette på g-mini krøllalfa netcom punktum no

På forhånd takk!

:-)

Bachelorgrad tar 3 - 4 år og master 2 år.

Skrevet

Jo... er fortsatt nysgjerrig ;)

Heimdal? Kolstad? Byåsen? Spondal? Byneset? Moholt? Nardo? Uhm...

Har nå ikke aldeles retningssans heller. Har jeg bomma helt? Hehe...

Skrevet

Jeg ser at du jobber som spesialpedagog. Jeg kunne tenkt meg å jobbe på PPT, men vet liksom ikke helt hva som kreves.

Har sjekket sidene til UiO, men skjønner ikke bæret :o).

Jeg har hovedfag, men ikke i spes.ped, der har jeg bare 1.avd. Vet du hvor mange år man må ta for å få hovedfag i spes.ped (master heter det vel), vet du om noe av mitt hovedfag evt. vil kunne godskrives, og må man ha hovedfag for å jobbe på PPT?

Ikke sikkert du kan svare, men spør allikevel.

Mange hovedfag er aktuelle i ppt, de mest aktuelle er ved ped, spes.ped, sosialt arbeid, sosiologi, psykologi.... Vanlig spes.ped 1. avd. er nok ikke så lett å få jobb med, men audiopedagoger og logopeder er alltid poppis. Om du er aktuell med den utannelsen du har kommer vel litt an på yrkeserfaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...