Gjest schnachtswürde Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Han har råd til å kødde. Tilby å kjøpe tilbake en del av det du har solgt, fra en som ikke kan betale. Heng ut naboen på TV. Og..... 0 Siter
Gjest Slæsk Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Og vært notorisk utro mot alle damene sine mente du? jeg sa ikke det nei, jeg trodde bare du sa det 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Og vært notorisk utro mot alle damene sine mente du? jeg sa ikke det nei, jeg trodde bare du sa det Hadde jeg hadd mye pæng... 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Hadde jeg hadd mye pæng... Er damer glad i pæng mener du? 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Er damer glad i pæng mener du? NEIIIIIIIIIDAAAAAA!!!!! 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 NEIIIIIIIIIDAAAAAA!!!!! Men det hjelper sikkert på:-/ 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Men det hjelper sikkert på:-/ Døhh. Gutten. Et par-tre-ti millioner blanke har aldri bremsa sugekoppene det jeg vet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Var det bare meg, eller virka han litt lett mellom øra? 0 Siter
Kjersti S Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Var det bare meg, eller virka han litt lett mellom øra? Syntes han liknet litt på en øgle av noe slag (eller kanskje skilpadde?) i hodebevegelsene jeg (og profilen også, for den del). Huff, nå var jeg stygg - han kan jo ikke noe for akkurat det, og det kan jo hende han er god på bunn for alt jeg vet! 0 Siter
Gjest schnachtswürde Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Var det bare meg, eller virka han litt lett mellom øra? Han er en snurrig type. Ikke alle forretningsfolk er glattstrøkne akademikere, ganske få egentlig. Næringsklubben og Rotary her på stedet er fylt opp av ganske orginale typer som er flinke til akkurat det de gjør, og lite annet. Litt trauste håndverkere og noen bygdeorginaler. Masse penger. Jo mer penger jo mer eksentrisk tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.