Gå til innhold

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Jeg blir helt uvelav å lese om slikt..:-(

Jeg bare FATTER ikke hvordan folk kan ville uskyldige & gode dyr noe vondt.

Jeg får helt vondt av å lese slikt!

Skrevet

Jeg blir helt uvelav å lese om slikt..:-(

Jeg bare FATTER ikke hvordan folk kan ville uskyldige & gode dyr noe vondt.

Jeg får helt vondt av å lese slikt!

Ja, jeg ble helt kvalm...

Skrevet

Tja...når vi ser hva enkelte mennesker kan gjør mot andre mennesker også mot små barn, så vil jeg ikke si at dette forbauser meg.

Skrevet

Trodde alle visste at katter ikke hørte etter jeg.

Tenk om idioten hadde hatt barn.....

Skrevet

Rimelig symbolsk straff også, da. 45 dager fengsel, hvorav 30 betinget. Altså - 15 dagers fengsel, og egentlig ikke noe mer.

".........................................."

Skrevet

Rimelig symbolsk straff også, da. 45 dager fengsel, hvorav 30 betinget. Altså - 15 dagers fengsel, og egentlig ikke noe mer.

".........................................."

Skulle vært 45 år istedet! Argh!

Gjest Så sykt!
Skrevet

En person jeg kjenner ved navn kunne være truende til å gjøre slikt ja, det gikk rykter om at han drev med mye grusomt dyreplageri.

Han har heldigvis flytta langt vekke, og han er på samme alder som den omtalte mannen. Kansje det ER han? en skikkelig psykopat iallefall, og han skremte vettet av meg en gang i historien også, da jeg var alene hjemme.

Truet med å mishandle, kastet store steiner etter meg osv, et grunnløst raseri av en annen verden(jeg kjente han ikke). Heldigvis fikk jeg låst meg inne før det gikk galt.

Slike må være fødd med en alvorlig hjerneskade, rart de går løs.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...