Gå til innhold

"Helbredere"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange av dere tror på såkalte helbredere, de av den typen du kan ringe til?

Skrevet

Jeg.

Jeg kjenner en som kan helbrede. Ikke alt selvfølgelig men han har kurert meg for urinveisinfeksjon to ganger. Jeg har levert urinprøve både før og etter så det er ikke noe tvil. Og jeg er egentlig er stor skeptiker og ble egentlig mest forbauset over at det gikk an.

Gjest Sett for mye
Skrevet

Ringe eller ikke.. Jeg tror at mange mennesker får hjelp av krefter som vi vet veldig lite om. Noen kan stoppe blod, andre kan få bort sykdommer. Jeg har sett det selv, men er for skeptisk til at jeg vil blandes inn i det. Vet jeg ikke hvem jeg får hjelp av, så vil jeg heller være uten hjel. Ringer legen når jeg er syk..

Skrevet

Ringe eller ikke.. Jeg tror at mange mennesker får hjelp av krefter som vi vet veldig lite om. Noen kan stoppe blod, andre kan få bort sykdommer. Jeg har sett det selv, men er for skeptisk til at jeg vil blandes inn i det. Vet jeg ikke hvem jeg får hjelp av, så vil jeg heller være uten hjel. Ringer legen når jeg er syk..

Det er bare det at legene ikke løfter en finger for den jeg tenker på nå.

Når det er sagt, så er vel jeg en av dem som er....la meg være diplomatisk: En aldri så liten tanke skeptisk.

Skrevet

Jeg.

Jeg kjenner en som kan helbrede. Ikke alt selvfølgelig men han har kurert meg for urinveisinfeksjon to ganger. Jeg har levert urinprøve både før og etter så det er ikke noe tvil. Og jeg er egentlig er stor skeptiker og ble egentlig mest forbauset over at det gikk an.

Hvor og hvordan kommer jeg i kontakt med disse folka?

Gjest signe signatur
Skrevet

:-) så morsomt å lese dine to svar her ....

"jeg er mildt sagt la meg være dilpomatisk...skeptisk" i det ene. neste: "hvor får man kontakt med disse folka?"

Skrevet

Vet ikke, det hender folk averterer i avisen.

Han jeg kjenner har pause akkurat nå.

Gjest merkelig ja
Skrevet

Jeg.

Merkelig at ingen av disse kan gjenta miraklene under kontrollerte forhold?

Skrevet

Merkelig at ingen av disse kan gjenta miraklene under kontrollerte forhold?

Det skjedde faktisk under kontrollerte former. Jeg er egentlig kjempeskeptisk men det skjedde likevel.

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Det skjedde faktisk under kontrollerte former. Jeg er egentlig kjempeskeptisk men det skjedde likevel.

Da kan vedkommende tjene en million dollar, siden Randy Corp utlover den summen til den som kan bevise sin overnaturlige evne:

http://www.randi.org/research/index.html

Merkelig nok har ingen klart å håve inn grunkene på de siste 20 år.

Skrevet

Da kan vedkommende tjene en million dollar, siden Randy Corp utlover den summen til den som kan bevise sin overnaturlige evne:

http://www.randi.org/research/index.html

Merkelig nok har ingen klart å håve inn grunkene på de siste 20 år.

Jeg mener bestemt at han har sagt at det er umoralskt å ta penger for det så jeg antar at han ikke er interessert.

Men man kan jo aldri vite, det er snakk om mye penger da.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Jeg mener bestemt at han har sagt at det er umoralskt å ta penger for det så jeg antar at han ikke er interessert.

Men man kan jo aldri vite, det er snakk om mye penger da.

de skal vel ikke ta betalt for evnene sine- er det ikke en sånn kodeks da? men de kan ta imot gaver og donasjoner.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Vi har en lokal healer her hos oss. Hun har varme hender sies det.

Etter at hun healet mopeden til naboen, har den aldri gått. Så noe må det da være.

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Vi har en lokal healer her hos oss. Hun har varme hender sies det.

Etter at hun healet mopeden til naboen, har den aldri gått. Så noe må det da være.

Neste gang: be henne varme tennpluggen. Garantert virkning.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Neste gang: be henne varme tennpluggen. Garantert virkning.

Jeg tørr aldri klage på dagsformen. Hun er veldig hjelpsom, går på leting etter "oppdrag".

Skrevet

de skal vel ikke ta betalt for evnene sine- er det ikke en sånn kodeks da? men de kan ta imot gaver og donasjoner.

Tror ikke han tar det heller jeg men jeg kjenner han ikke så veldig godt.

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Jeg tørr aldri klage på dagsformen. Hun er veldig hjelpsom, går på leting etter "oppdrag".

Så hvis du har noe som virker, så kommer hun og vips så virker det ikke mer?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Så hvis du har noe som virker, så kommer hun og vips så virker det ikke mer?

Riktig, det er det jeg er redd for;)

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Jeg kan betro deg at alle har "varme hender". Noen enkle forsøk viser at den varme følelsen kommer naturlig fra hendene, og blodet strømmer til det varme stedet for å kjøle ned vevet, det gir en kriblende følelse, spesielt på skudrene og andre steder som er høyere enn hjertet. Trikset er flaks, være på rett sted til rett tid. Ta æren for noen som allikevel ville skjedd.

Gjest schnachtswürde
Skrevet

Riktig, det er det jeg er redd for;)

Da kan hun slå seg sammen med en jeg kjenner, han får ting til å virke. Han var her i forrige uke og fiksa noe, og like før han dro igjen ble vi enige om at elektriske ting funker bedre når stikkontakten står i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...