Gå til innhold

Insulinresistens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger innlegget mitt her også jeg, litt flere som vanker her.

Dere som har insulinresistens, tar dere hensyn til dette i hverdagen? Det er ting som tyder på at jeg er det, en blodprøve som ikke falt helt i smak.

Jeg har lest litt om dette herket her, og jeg skjønner at det ikke er bare til å overse. Jeg lurer derfor på om jeg skulle be gynekologen om å henvise meg til en klinisk ernæringsfysiolog for litt kostholdshjelp. Jeg har ikke så verst kosthold mener jeg, men jeg vil vite og ikke tro.

Hva gjør dere?

Skrevet

Jeg spyr på Fedon.

Teite, teite Fedon.

c",)

Men det virker! på både hjerne og kropp! :)

Skrevet

Men det virker! på både hjerne og kropp! :)

Æhh! Det er mulig at han har noe for seg. Men jeg skal synke dypt før jeg kjøper boka hans.... tror jeg..

Er litt skummelt dette her, og jeg syns det er dårlig at jeg ikke fikk mer informasjon enn jeg gjorde. Medisinen jeg fikk spydde jeg i vinkel av, så den orker jeg ikke mer av.

Skrevet

Æhh! Det er mulig at han har noe for seg. Men jeg skal synke dypt før jeg kjøper boka hans.... tror jeg..

Er litt skummelt dette her, og jeg syns det er dårlig at jeg ikke fikk mer informasjon enn jeg gjorde. Medisinen jeg fikk spydde jeg i vinkel av, så den orker jeg ikke mer av.

Du behøver ikke kjøpe boken -bare les her;

http://www.google.com/search?hl=no&q=insulinresistens+fedon&lr=

Skrevet

Du kan låne boka på biblioteket vet du. Helt gratis. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...