Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så sliten. Sovner greit mellom 11 og 12 hver kveld, men våkner opp midt på natten for å gå på toalettet. Og da får jeg ikke sove igjen. Dupper litt av, men drømmer en hel masse tull, og når klokka endelig ringer er jeg helt utslitt.

Det verste er engentlig at jeg er så bevisst at jeg tuller i søvne, men klarer ikke å komme ut av det.Hvis jeg klarer å tvinge meg selv til å våkne, dupper jeg av igjen og så begynner historien på nytt, akkurat samme som forrige gang. Det er hakk i plata liksom.

Nå har jeg holdt på sånn i flere år, med gjennomsnitt tre-fire timers sammenhengende søvn hver natt. Er det noen som har tips til f.eks helsekostprodukter e.l som gjør at søvnen min blir dypere, og sånn sett mer sammenhengende , uten å bli plaget av tullete drømmer.

Og en tur opp om natten må jeg uansett, det hjelper ikke å drikke mindre ut over kvelden, for det har jeg prøvd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200273-s%C3%B8vnproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...