nyca Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 For en tid tilbake ringte jeg Chess kundeservice for å få oversendt noen mms instillinger, jeg ble sittende på vent-var nr 8 i køen. Dette burde gå relativt kjapt tenkte jeg,s å jeg ble hengende på linja. Når det hadde gått 15 minutter, så tenkte jeg som så at nå har jeg ventet så pass lenge at jeg slipper frem innen et par minutter, men neida, når det hadde gått 45 minutter så brøyt det, fordi mitt kontantkort var tomt-og jeg var da blitt nr 5 i køen. Sendte deretter en mail til Chess, hvor jeg spurte om å bli kontaktet, denne har jeg aldri fått svar på. Sendte en ny mail 22/09 hvor jeg fikk returmail med en gang, med saksnummer ol og beskjed om at du blir kontaktet så fort som mulig. På hjemmesiden står det innen 1-2 dager. Nå er dette 6 dager siden og jeg har fremdeles ikke hørt noe. Denne samtalen kostet meg faktisk 150 kr, til ingen nytte i det hele tatt. Det skal også legges til at jeg dagen derpå ringte for å få disse instillingene, og fikk da slengt i trynet av en kundebahandler at vi hadde INGEN kø på linjene i går kveld... 0 Siter
Gemini Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Tror nok dessverre ikke er så mye du kan gjøre. Men kan du ikke laste ned mms-innstillinger fra nettsiden til Chess da? Sånn fungrer det i alle fall på Netcom sine sider. 0 Siter
nyca Skrevet 28. september 2005 Forfatter Skrevet 28. september 2005 Tror nok dessverre ikke er så mye du kan gjøre. Men kan du ikke laste ned mms-innstillinger fra nettsiden til Chess da? Sånn fungrer det i alle fall på Netcom sine sider. Innstillingene har jeg fått, men jeg krever å på en eller annen måte få et svar... Det er uholdbart av en kundeservice å IKKE svare kundene på en enkel henvendelse. 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Det er derfor det ikke er holdbart å bruke noe annet enn Telenor! Der får man i det minste Kundeservice når man trenger det.... 0 Siter
Gjest mobiltull Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Gå til avisa med det. Og si opp abonnementet. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Det er derfor det ikke er holdbart å bruke noe annet enn Telenor! Der får man i det minste Kundeservice når man trenger det.... Det får jeg på Netcom også. Og ringer gratis til 5 av mine familiemedlemmer :-) 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Det får jeg på Netcom også. Og ringer gratis til 5 av mine familiemedlemmer :-) Netcom er ikke kjent for bra kundeservice. da har du vært heldig. 0 Siter
Gjest misfornøyd chess` er Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Innstillingene har jeg fått, men jeg krever å på en eller annen måte få et svar... Det er uholdbart av en kundeservice å IKKE svare kundene på en enkel henvendelse. for det første så skal det være gratis å ringe kundeservice når nummeret tilhører chess. for det andre er ikke chess noe hyggelige i det hele tatt,jeg byttet fra netcom til chess, angrer som en gris, bortsett fra på ringeprisen! chess er ikke så bra som de skal ha det til... når det gjelder telenor så er de høl i hue, de er så elendige, men noen må jo like de og;) netcom er og blir best, det har jeg alltid sagt, og det mener jeg fortsatt;) de er best på kundeservise, og det teller masse!!! 0 Siter
nyca Skrevet 28. september 2005 Forfatter Skrevet 28. september 2005 for det første så skal det være gratis å ringe kundeservice når nummeret tilhører chess. for det andre er ikke chess noe hyggelige i det hele tatt,jeg byttet fra netcom til chess, angrer som en gris, bortsett fra på ringeprisen! chess er ikke så bra som de skal ha det til... når det gjelder telenor så er de høl i hue, de er så elendige, men noen må jo like de og;) netcom er og blir best, det har jeg alltid sagt, og det mener jeg fortsatt;) de er best på kundeservise, og det teller masse!!! Jeg har hele tiden vært kjempe fonøyd med Chess, men det er vel fordi jeg ikke har hatt noen problemer. Jeg sparer MANGE kr pr mnd kontra telenor, og jeg MÅ ha telenors dekning, i og med at her ikke er noen netcom dekning... 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Netcom er ikke kjent for bra kundeservice. da har du vært heldig. Det er jo pussig om det er bare meg de er imøtekommende og grei overfor da. Men de kan da gjøre feil, men de har vært flinke til å rette dem opp når jeg ringer. Kort tid er det for å få svar på telefonen dit også. 0 Siter
nyca Skrevet 29. september 2005 Forfatter Skrevet 29. september 2005 Etter en god del venting, så har jeg i dag fått mail fra Chess, hvor det står at pengene er overført til min ringekonto. På øret hva det kostet meg å aldri komme frem... ;o) Håper ikke det blir noe mer ball! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.