Gå til innhold

Ole Brumm kake

Anbefalte innlegg

Gjest Mor til Ole
Skrevet

Lille gullet elsker ole brumm, så jeg vil gjerne lage en ole brumm kake på bursdagen.

Hvordan skal jeg lage "topplokket"? Best med marsipan, eller finnes det andre måter?

Takker for forslag!

Gjest Mor til Ole
Skrevet

Melisglasur?

det hadde kanskje gått an ja. takk for tips. Hva heter ole brumm på engelsk?

Skrevet

det hadde kanskje gått an ja. takk for tips. Hva heter ole brumm på engelsk?

Winnie the Pooh :o)

Skrevet

den andre linken er kanskje ikke helt rett. Fant samme linkene selv ja, men lurte mst på hvordan jeg praktisk får til dette med pyntingen. Melis var et forslag. andre måter å få til gul krem på? marsipan går også an.

Kan man ikke ha gul konditorfarge i vanlig krem også?

Jeg er ikke så dreven på kakebaking, så jeg vet egentlig ikke.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

den andre linken er kanskje ikke helt rett. Fant samme linkene selv ja, men lurte mst på hvordan jeg praktisk får til dette med pyntingen. Melis var et forslag. andre måter å få til gul krem på? marsipan går også an.

du kan farge marsipan. smørkrem er også lett å jobbe med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...