ShitDiddelyDo Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Hvor lang tid tar det fra jeg overfører pengene mine fra Nordea til Landkreditt, før jeg ser pengene inne på nettkontoen? 0 Siter
Aryane Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Nå kjenner jeg ikke til Landkreditt da, men overføring kan ta opptil en uke alt ettersom hvilken bank det er. Nordea pleier være rask. 0 Siter
fugazi Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Hvis du bruker norsk nettbank, så er overføringer på mottakers konto samme dag (mellom kl. 15 og 17) dersom overføringen foretas før kl. 1245. Hvis fristen overgås, er pengene på konto i løpet av morgenen dagen etter, i tidsrommet 07-09. Overføringer / girobetalinger mellom konti internt i samme bank går selvfølgelig på sekundet. --- Hvis overføringer ikke foretas fra nettbank (spiller ingen rolle hvordan du disponerer mottakerkonto), mener jeg å huske at det skal ta like lang tid (og med ca. samme frister) som nettbankbetaling. Det som derimot kan være drøyende, er om du har levert inn andmodningen manuelt, og det da kan ta tid fra de mottar anmodningen til de virkelig utfører den. Dvs. den kan bli liggende i en papirhaug e.l. Sånn. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. september 2005 Forfatter Skrevet 28. september 2005 Hvis du bruker norsk nettbank, så er overføringer på mottakers konto samme dag (mellom kl. 15 og 17) dersom overføringen foretas før kl. 1245. Hvis fristen overgås, er pengene på konto i løpet av morgenen dagen etter, i tidsrommet 07-09. Overføringer / girobetalinger mellom konti internt i samme bank går selvfølgelig på sekundet. --- Hvis overføringer ikke foretas fra nettbank (spiller ingen rolle hvordan du disponerer mottakerkonto), mener jeg å huske at det skal ta like lang tid (og med ca. samme frister) som nettbankbetaling. Det som derimot kan være drøyende, er om du har levert inn andmodningen manuelt, og det da kan ta tid fra de mottar anmodningen til de virkelig utfører den. Dvs. den kan bli liggende i en papirhaug e.l. Sånn. Takk! Da ser jeg om prøvesummen har kommet inn i morgen tidlig, og har den det er det jo bare å overføre resten. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Hvis du bruker norsk nettbank, så er overføringer på mottakers konto samme dag (mellom kl. 15 og 17) dersom overføringen foretas før kl. 1245. Hvis fristen overgås, er pengene på konto i løpet av morgenen dagen etter, i tidsrommet 07-09. Overføringer / girobetalinger mellom konti internt i samme bank går selvfølgelig på sekundet. --- Hvis overføringer ikke foretas fra nettbank (spiller ingen rolle hvordan du disponerer mottakerkonto), mener jeg å huske at det skal ta like lang tid (og med ca. samme frister) som nettbankbetaling. Det som derimot kan være drøyende, er om du har levert inn andmodningen manuelt, og det da kan ta tid fra de mottar anmodningen til de virkelig utfører den. Dvs. den kan bli liggende i en papirhaug e.l. Sånn. Overføringer fra norsk nettbank til utlandet kan ta alt fra noen timer og opp til en uke. Tjenesten er selvfølgelig dyrere etter som den går raskere. 0 Siter
Speak Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Slike overføringer skal ta maks 24 timer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.