Gå til innhold

Samlemani / kaoskontroll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det vet jeg ikke. Jeg har mitt jeg og ikke har jeg tenkt å kvitte meg med det.

Ingenting er som et festbord dekket med finservise og nypusset sølv ;o)

Hvis du blir gladere av å spise av sølvtøy enn av "førnuft" fra IKEA, er det klart du må fortsette med det

:-)

Men jeg investerte nylig i en veldig dyr sak og etter det har jeg tenkt, -"er jeg lykkeligere nå som jeg har denne dyre flotte saken?" Vel, egentlig ikke, men jeg kan skryte av den til andre (ikke at jeg har et stort behov for det:-)

Skrevet

Hvis du blir gladere av å spise av sølvtøy enn av "førnuft" fra IKEA, er det klart du må fortsette med det

:-)

Men jeg investerte nylig i en veldig dyr sak og etter det har jeg tenkt, -"er jeg lykkeligere nå som jeg har denne dyre flotte saken?" Vel, egentlig ikke, men jeg kan skryte av den til andre (ikke at jeg har et stort behov for det:-)

Joda, jeg blir litt gladere av å se et fint dekka bord når det er dåp, konfirmasjon osv.

Til hverdags holder jeg meg til bestikk fra A-møbler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...