Gjest Aimabel Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Det vet jeg ikke. Jeg har mitt jeg og ikke har jeg tenkt å kvitte meg med det. Ingenting er som et festbord dekket med finservise og nypusset sølv ;o) Hvis du blir gladere av å spise av sølvtøy enn av "førnuft" fra IKEA, er det klart du må fortsette med det :-) Men jeg investerte nylig i en veldig dyr sak og etter det har jeg tenkt, -"er jeg lykkeligere nå som jeg har denne dyre flotte saken?" Vel, egentlig ikke, men jeg kan skryte av den til andre (ikke at jeg har et stort behov for det:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Hvis du blir gladere av å spise av sølvtøy enn av "førnuft" fra IKEA, er det klart du må fortsette med det :-) Men jeg investerte nylig i en veldig dyr sak og etter det har jeg tenkt, -"er jeg lykkeligere nå som jeg har denne dyre flotte saken?" Vel, egentlig ikke, men jeg kan skryte av den til andre (ikke at jeg har et stort behov for det:-) Joda, jeg blir litt gladere av å se et fint dekka bord når det er dåp, konfirmasjon osv. Til hverdags holder jeg meg til bestikk fra A-møbler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.