Gjest smaske Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Min datter har plotta inn et kallenavn da vi kjøpte datamskinen, da hun startet den opp for første gang. Dette kallenavnet henger ved de fleste coociesene. Hvordan får vi fjernet det, må vi slette og fjerne alle program på hele maskina og legge inn alt på ny? Vi er grønne på data. Coociesene våre ser nå foreksempel sånn ut: coocie:[email protected]/ Det er dette kallenavnet jeg skal bli kvitt. Noe rask hjelp å få her? 0 Siter
citoyen Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Cookies kan slettes fra diskoppryddings-dialogen i Windows. Høyreklikk på harddisken i Utforsker, velg Egenskaper og så Diskopprydding. 0 Siter
Gjest smaske Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Cookies kan slettes fra diskoppryddings-dialogen i Windows. Høyreklikk på harddisken i Utforsker, velg Egenskaper og så Diskopprydding. Ja,jeg vet,men det var ikke det jeg lurte på. Jeg lurte på hvordan jeg får bort det kallenavnet vårt som alltid henger ved mange coocieser? Det kallenavnet som datteren min tastet inn som eier av maskinen da den var ny. Håper du forstår hva jeg mener! 0 Siter
citoyen Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Ja,jeg vet,men det var ikke det jeg lurte på. Jeg lurte på hvordan jeg får bort det kallenavnet vårt som alltid henger ved mange coocieser? Det kallenavnet som datteren min tastet inn som eier av maskinen da den var ny. Håper du forstår hva jeg mener! Da må du skifte navn på brukeren, under Kontrollpanel > Brukerkontoer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.