Gå til innhold

Hvordan slette navnet ved coociesene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter har plotta inn et kallenavn da vi kjøpte datamskinen, da hun startet den opp for første gang.

Dette kallenavnet henger ved de fleste coociesene.

Hvordan får vi fjernet det, må vi slette og fjerne alle program på hele maskina og legge inn alt på ny?

Vi er grønne på data.

Coociesene våre ser nå foreksempel sånn ut: coocie:[email protected]/

Det er dette kallenavnet jeg skal bli kvitt. Noe rask hjelp å få her?

Skrevet

Cookies kan slettes fra diskoppryddings-dialogen i Windows. Høyreklikk på harddisken i Utforsker, velg Egenskaper og så Diskopprydding.

Skrevet

Cookies kan slettes fra diskoppryddings-dialogen i Windows. Høyreklikk på harddisken i Utforsker, velg Egenskaper og så Diskopprydding.

Ja,jeg vet,men det var ikke det jeg lurte på.

Jeg lurte på hvordan jeg får bort det kallenavnet vårt som alltid henger ved mange coocieser?

Det kallenavnet som datteren min tastet inn som eier av maskinen da den var ny.

Håper du forstår hva jeg mener!

Skrevet

Ja,jeg vet,men det var ikke det jeg lurte på.

Jeg lurte på hvordan jeg får bort det kallenavnet vårt som alltid henger ved mange coocieser?

Det kallenavnet som datteren min tastet inn som eier av maskinen da den var ny.

Håper du forstår hva jeg mener!

Da må du skifte navn på brukeren, under Kontrollpanel > Brukerkontoer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...