Gå til innhold

Naboene har høylydt sex

Anbefalte innlegg

Gjest lirumlarum
Skrevet

... igjen... De har soverom vegg i vegg med barnerommet hos oss, og nå hører jeg dem helt ut i stua her jeg sitter...

Heldigvis er ungene ute, og jeg håper de blir der en stund. Hvordan skal jeg takle dette den dagen ungene lurer på hva det er (de hyler og skriker noe helt jævlig der inne, jeg mener ungene kan bli redde...)

Noen ganger har jeg satt på høy musikk på barnerommet, for det er jo lytt begge veier, men det virker ikke som om de tar hintet...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

11

• mariaflyfly

6

• Gemini

3

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

He he..kanskje du kan gi de (naboene) et lite hint om at det er veldig lytt mellom dere? ;)

Skrevet

Engang du snakker med dem, om du gjør det?.......så si:..også er det forferdelig "lytt" inne hos meg.

Det gjorde jeg engang da leieboer i andre etage hadde seg med masse lyd attåt. Og det hjalp (tror de skjønte hintet!)

Skrevet

Skriv en liten og høflig lapp om at du ikke liker at barna får høre slike lyder osv, og slipp den inn under døra elelr i postkassen? Vet ikke hvor godt dere kjenner de da, men.

Fikk selv en tlf midt på natta en gang (da sov vi!) fra noen rasende naboer som plutselig hadde bestemt seg for å eksplodere over våre "koselyder" natt etter natt... Jeg ante ikke en gang at det var så lytt, og hadde bare vert glad til å få vite det, hvis det bare hadde blitt fortalt på en litt mer skikkelig måte.

Skrevet

He he..kanskje du kan gi de (naboene) et lite hint om at det er veldig lytt mellom dere? ;)

Uff, minner meg om da jeg og han som ble min mann bodde på et slag internat. Det var en gutte-etasje og en jente-etasje, og vi ble sammen etter bare noen få uker på skolen. Vi overnattet som regel hos hverandre.

En gang ut på våren, var det høye lyder fra et av de andre rommene, fra et annet par.

Husker jeg var i korridoren da, og sa til en av de andre jentene i klassen: "Oi, skal si det er lytt her!"

Hun svarte litt tørt: "Ja, jeg har vært klar over det lenge..."

Fy så flau jeg var da...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Uff, minner meg om da jeg og han som ble min mann bodde på et slag internat. Det var en gutte-etasje og en jente-etasje, og vi ble sammen etter bare noen få uker på skolen. Vi overnattet som regel hos hverandre.

En gang ut på våren, var det høye lyder fra et av de andre rommene, fra et annet par.

Husker jeg var i korridoren da, og sa til en av de andre jentene i klassen: "Oi, skal si det er lytt her!"

Hun svarte litt tørt: "Ja, jeg har vært klar over det lenge..."

Fy så flau jeg var da...

He he he.. Bra svart iallfall =D

Uff ja, jeg tenker av og til på om jeg bør være flau når jeg møter naboene. (Bor tett her) Men jeg velger å tro at det ikke er lytt her ;)

Skrevet

He he he.. Bra svart iallfall =D

Uff ja, jeg tenker av og til på om jeg bør være flau når jeg møter naboene. (Bor tett her) Men jeg velger å tro at det ikke er lytt her ;)

Det var det jeg og tenkte det året: Det ER ikke lytt her - det ER ikke lytt her.

Rommene var på 7,5 m2 med bare lettvegger mellom..... HUFF!

Skrevet

Jeg er glad kjæresten har hus på landet - uten naboer! :o)

Jeg er dog enig med deg, å overhøre andres sexliv er ikke så festlig, men mer pinlig.

Gjest signe signatur
Skrevet

Be dem dempe musikken om natta.

For å si det sånn: vi tok hintet... :-)

Gjest et konkret forslag
Skrevet

Var det meg, ville jeg enten sagt eller skrevet følgende til dem: "Jeg setter pris på det gode naboskapet vårt. Jeg syns bare jeg bør gjøre dere oppmerksom på at barnerommet vårt ligger vegg i vegg med deres soverom, og at det er "lytt som en papirvegg" mellom rommene. Barna mine blir skremt av ((de underlige)) lydene de hører. Håper det er mulig å gjøre noe med dette".

Gjest signe signatur
Skrevet

Engang du snakker med dem, om du gjør det?.......så si:..også er det forferdelig "lytt" inne hos meg.

Det gjorde jeg engang da leieboer i andre etage hadde seg med masse lyd attåt. Og det hjalp (tror de skjønte hintet!)

også godr oforsalg, som jeg støtter

Skrevet

En av naboene her på tunet har bare fått tilnavnet "Hyler'n". :)

Skrevet

Å dytte sitt seksualliv oppi trynet på andre som ikke har bedt om det, er rett og slett elendig folkeskikk.

Skrevet

Jeg er glad kjæresten har hus på landet - uten naboer! :o)

Jeg er dog enig med deg, å overhøre andres sexliv er ikke så festlig, men mer pinlig.

Drømmer du om et liv på landet med dyrking av grønnsaker, kaklende høner som legger økologiske egg på tunet, hester som beiter, katter som mjauer og fanger mus og hund som varsler når det kommer gjester;)

Det inngår i denne beskrivelsen at det er sol og mild bris som stryker deg om kinnet, og gjør at skjørtet ditt vaier rundt de bare leggene dine;)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Be dem dempe musikken om natta.

For å si det sånn: vi tok hintet... :-)

Kult nick! Dol`s kuleste;o)

Gjest signe signatur
Skrevet

skal vi bytte? ;-)

Gjest signe signatur
Skrevet

Ja takk, gjerne det:o)

Det blir *pling i kassa* 15 kroner, takk *frem med hådna*:-)

Gjest Signe Tur
Skrevet

Hva med dette nicket da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...