Gå til innhold

jahaja

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har dol trollet vært på ferde igjen.

Fikk et underlig svar på et eldgammelt innlegg her å det er nok fordi at trollet har gjort et søk på meg å funnet et innlegg der det var lurest å komme med et sårende innlegg.

Ut fra dette og litt observasjon nå i ettertid så har jeg funnet ut hvem det kommer fra.

Den personen får da bare more seg da,har jo vært borte en stund nå,men skal visst være sykmeldt igjen noe som kanskje ikke er så rart!?

Skrevet

"Ut fra dette og litt observasjon nå i ettertid så har jeg funnet ut hvem det kommer fra."

Mener du med det at du har funnet ut hvilket kjent nick som driver og troller? I såfall bør du oute det her og nå :-)

"..........................................."

Skrevet

"Ut fra dette og litt observasjon nå i ettertid så har jeg funnet ut hvem det kommer fra."

Mener du med det at du har funnet ut hvilket kjent nick som driver og troller? I såfall bør du oute det her og nå :-)

Enig.

Skrevet

Det har jeg bedt webmaster ta seg av.

Skrevet

Det har jeg bedt webmaster ta seg av.

Ah, men webmaster gjør ikke det. Hvis du vet dette helt sikkert (uten tvil), så gjør du resten av brukerne her en stor tjeneste hvis du outer vedkommende. Hvis det er en kjent bruker her som holder på på den måten, så fortjener vedkommende en full outing.

"............................................"

Skrevet

Ah, men webmaster gjør ikke det. Hvis du vet dette helt sikkert (uten tvil), så gjør du resten av brukerne her en stor tjeneste hvis du outer vedkommende. Hvis det er en kjent bruker her som holder på på den måten, så fortjener vedkommende en full outing.

"............................................"

Nei jeg skal holde munn for dette er webmasters oppgave.

Skrevet

Vet du hvem det er som er trollet?

Det tror jeg mange av oss gjerne vil vite...

Skrevet

Nei jeg skal holde munn for dette er webmasters oppgave.

Det må du selvfølgelig bestemme selv. Men vit at webmaster kommer ikke til å hindre denne personen i å fortsette sine herjinger, iom. at det ikke finnes noe lovbrudd i det h*n gjør. Men jeg tipper også at du ikke er 100% sikker på hvem dette er :-)

"........................................"

Skrevet

Vet du hvem det er som er trollet?

Det tror jeg mange av oss gjerne vil vite...

Ja jeg mener at jeg vet hvem det er nå ja.

Skrevet

Link inn tråden til det du fikk svar på da - så vi hvertfall kan gjøre forsøk på gjette?

Jeg har i hvertfall en viss interesse av å forsøke å finne ut av det...

Skrevet

Link inn tråden til det du fikk svar på da - så vi hvertfall kan gjøre forsøk på gjette?

Jeg har i hvertfall en viss interesse av å forsøke å finne ut av det...

Jeg sitter å filofiserer litt her nå,tar litt søk m.m

Jeg fikk svar fra et nick som har 81 innlegg,jeg mistenker denne personen for å bruke dette nicket i forbindelse med sin sykdom og så brukes det litt varierte nick utenom.

syntes det var så rart at dette nicket bare ramlet inn med et svar til meg i går.

Jeg hadde jo en debatt (litt krangel) i går med et anonymt nick som jeg nå mistenker å stå bak det svaret jeg fikk på det andre innlegget mitt.

Følte seg antagelig tråkket litt på tærne og ville vel stikke litt dypt tilbake.

Det ene nicket skal personen være mann,mens noen av de andre nickene denne personen bruker utgir personen seg for å være dame!?

Linker ikke ennå ihvertfall,må finne ut litt mer før jeg kan det.

Skrevet

Har trollets nick 3 like bokstaver ?

hreewwbnlgerrffddddddffflkkkklllkkkklløøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøølllllllllllrrrrrrrrrrrrrttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrJAttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhrrrrrrrrrrrrrssssssssssssssssssssssssssssss:)

Gjest lurer litt nå
Skrevet

hreewwbnlgerrffddddddffflkkkklllkkkklløøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøølllllllllllrrrrrrrrrrrrrttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrJAttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhrrrrrrrrrrrrrssssssssssssssssssssssssssssss:)

Så pass, ja.

Skrevet

Du tok vel den?

Men da er det samme som jeg har diskutert mye de siste dagene, men jeg vet bare om to nick i tillegg til de originale - ingen av dem menn...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Men da er det samme som jeg har diskutert mye de siste dagene, men jeg vet bare om to nick i tillegg til de originale - ingen av dem menn...

Den samme som du har diskutert med, har vært mann i svar til meg også for en tid tilbake.

Men alle vet vel hvem dette er nå?

Skrevet

Den samme som du har diskutert med, har vært mann i svar til meg også for en tid tilbake.

Men alle vet vel hvem dette er nå?

Ikke mannen...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Ikke mannen...

Nei, det er egentlig en dame (den du vet), som innimellom opptrer som mann også.

Tror jeg da.

Ihvertfall var det en persom som både var mann og kvinne på samme dag. Til og med under samme nick.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...