Gå til innhold

jahaja

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det er egentlig en dame (den du vet), som innimellom opptrer som mann også.

Tror jeg da.

Ihvertfall var det en persom som både var mann og kvinne på samme dag. Til og med under samme nick.

Takk! dette hjalp meg litt mer til å bli sikrere på at jeg har rett.

Da er det en person som er mann eller dame ettersom det passer seg*LOL*

Lurer på hva dette mennesket i virkeligheten er!?

Videoannonse
Annonse
Gjest KariKruskakli
Skrevet

Takk! dette hjalp meg litt mer til å bli sikrere på at jeg har rett.

Da er det en person som er mann eller dame ettersom det passer seg*LOL*

Lurer på hva dette mennesket i virkeligheten er!?

Dame;)

Skrevet

hreewwbnlgerrffddddddffflkkkklllkkkklløøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøølllllllllllrrrrrrrrrrrrrttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrJAttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhrrrrrrrrrrrrrssssssssssssssssssssssssssssss:)

Jeg forstår det ikke?

Skrevet

Jeg sitter å filofiserer litt her nå,tar litt søk m.m

Jeg fikk svar fra et nick som har 81 innlegg,jeg mistenker denne personen for å bruke dette nicket i forbindelse med sin sykdom og så brukes det litt varierte nick utenom.

syntes det var så rart at dette nicket bare ramlet inn med et svar til meg i går.

Jeg hadde jo en debatt (litt krangel) i går med et anonymt nick som jeg nå mistenker å stå bak det svaret jeg fikk på det andre innlegget mitt.

Følte seg antagelig tråkket litt på tærne og ville vel stikke litt dypt tilbake.

Det ene nicket skal personen være mann,mens noen av de andre nickene denne personen bruker utgir personen seg for å være dame!?

Linker ikke ennå ihvertfall,må finne ut litt mer før jeg kan det.

Det eneste jeg vet er at det er en fast bruker som fremstår som seriøs til vanlig.

Skrevet

Den samme som du har diskutert med, har vært mann i svar til meg også for en tid tilbake.

Men alle vet vel hvem dette er nå?

Mann under samme nick, eller at annet nick?

Skrevet

Den samme som du har diskutert med, har vært mann i svar til meg også for en tid tilbake.

Men alle vet vel hvem dette er nå?

Jeg vet det ikke ennå...men grubler nesten hue av meg for å finne det ut. *argh*

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg vet det ikke ennå...men grubler nesten hue av meg for å finne det ut. *argh*

Jeg har bare gått ut i fra at det er den samme som har herjet i lang tid. Den samme som har skapt milelange tråder i det siste.Jeg tolket det slik på skrivemåten ,men jeg kan ta feil.

Skrevet

Jeg har bare gått ut i fra at det er den samme som har herjet i lang tid. Den samme som har skapt milelange tråder i det siste.Jeg tolket det slik på skrivemåten ,men jeg kan ta feil.

Men jeg syns trollet har skrevet annerledes enn den personen som har tulleherja så mye i det siste. (jeg vet hvem det er da.) Trodde ikke dette var trollet, hm...og utgir seg for å være både mann og dame??

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Men jeg syns trollet har skrevet annerledes enn den personen som har tulleherja så mye i det siste. (jeg vet hvem det er da.) Trodde ikke dette var trollet, hm...og utgir seg for å være både mann og dame??

Nei, det var bare ett innlegg jeg hengte meg opp i tidligere i sommer. Jeg fikk et svar ( en slags historie). Der utga personen seg for å være mann.

Litt senere på kvelden så jeg det samme nicket igjen, og da var vedkommende plutselig dame.

Jeg husker ikke hva dette gjalt nå. Jeg gikk bare ut i fra at det var bebba. Skrivemåten tydet på det.

Det ble ingen diskusjon rundt det. Jeg bare registrerte det.

Skrevet

Nei, det var bare ett innlegg jeg hengte meg opp i tidligere i sommer. Jeg fikk et svar ( en slags historie). Der utga personen seg for å være mann.

Litt senere på kvelden så jeg det samme nicket igjen, og da var vedkommende plutselig dame.

Jeg husker ikke hva dette gjalt nå. Jeg gikk bare ut i fra at det var bebba. Skrivemåten tydet på det.

Det ble ingen diskusjon rundt det. Jeg bare registrerte det.

hm....får se om det er noen som vet mer sikkert. Det er litt dumt når noen som egentlig fremstår seriøs skriver på den måten som dette trollet har gjort. Og da er det litt ok å vite hvem det er, selv om det ikke er noe vi har rett på såklart.

Gjett om temaet "troll" er tema på msn om dagen ;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

hm....får se om det er noen som vet mer sikkert. Det er litt dumt når noen som egentlig fremstår seriøs skriver på den måten som dette trollet har gjort. Og da er det litt ok å vite hvem det er, selv om det ikke er noe vi har rett på såklart.

Gjett om temaet "troll" er tema på msn om dagen ;)

Jeg bruker ikke msn;) Dol er tidkrevende nok, og jeg forsøker gi meg, men så dukker det alltid opp noe som jeg må svare på.

Nei, jeg orker ikke leke frøken detektiv ihvertfall.

Det finnes mange muligheter. Kanskje er det flere som sitter å leker seg sammmen?

Eller kanskje er det webmaster som synes det er litt kjedelig her innimellom, og vil lage litt morro for oss;o)

Neida, tror ikke det.

Skrevet

Men da er det samme som jeg har diskutert mye de siste dagene, men jeg vet bare om to nick i tillegg til de originale - ingen av dem menn...

Hun utgir seg for å være pedagog i en av krangletrådene her.

Etter søk så finner jeg ut at hun er lærer!

Er det mulig! håper virkelig at hun bor langt unna oss.

Hun har 2 voksne barn tror jeg.

Altså dette er snakk om ett voksent menneske attpåtil lærer med barn, som herjer og troller her inne!?

Denne personen er nå sykmeldt å det er jaggu bra! kan bare tenke meg til hva hun er sykmeldt for!?

Gjest R-R-kjøttkak
Skrevet

Hun utgir seg for å være pedagog i en av krangletrådene her.

Etter søk så finner jeg ut at hun er lærer!

Er det mulig! håper virkelig at hun bor langt unna oss.

Hun har 2 voksne barn tror jeg.

Altså dette er snakk om ett voksent menneske attpåtil lærer med barn, som herjer og troller her inne!?

Denne personen er nå sykmeldt å det er jaggu bra! kan bare tenke meg til hva hun er sykmeldt for!?

Her kan jo også være noen upraktiserende pedofile *grøss*

Skrevet

Jeg tror det er flere "troll"!

Den voksne damen driver med noe, men jeg tror at mange av de innlegge som "krediteres" maiken er laget av en mye yngre person.

Men jeg kan selvsagt ta feil! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...