Gå til innhold

Hva er det styggeste navnet du vet om?

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• laguna1365380434

5

• Prozak

4

• DarkPink

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tuva er jo fint!

Jentenavn: Målfrid, Alfhild, og ellers alt med Gunn- og -hild

Gutt: Konrad, Hermann, og de fleste dobbeltnavn (Lars Magne, Geir Kåre, osv)

Skrevet

Jeg synes slike tråder er teite...

Enten nevnes barna til noen her eller navn til DOLere...

What's the point???

Skrevet

Tuva er jo fint!

Jentenavn: Målfrid, Alfhild, og ellers alt med Gunn- og -hild

Gutt: Konrad, Hermann, og de fleste dobbeltnavn (Lars Magne, Geir Kåre, osv)

Pøh, Konrad er jo kult.

Jeg skulle egentlig døpes det, etter ene oldefaren min. Litt småfurten for at det ikke ble det navnet i dag. Ikke det at mitt eget er ille, men Konrad er mye tøffere likevel.

Skrevet

Pøh, Konrad er jo kult.

Jeg skulle egentlig døpes det, etter ene oldefaren min. Litt småfurten for at det ikke ble det navnet i dag. Ikke det at mitt eget er ille, men Konrad er mye tøffere likevel.

Får jeg vite det?

Skrevet

Det er mange navn jeg ikke liker og ettersom jeg vet at noen av dol-barna har noen av disse navnene så nevner jeg dem ikke. Det er litt over streken synes jeg.

Skrevet

Vet ikke om jeg synes noen navn er _stygge_, men noen er definitivt spesiellt. Og enkelte ser jeg kun for meg hos en bestemt type mennesker. Petra er f.eks en aldrende dame, punktum. Andor og Bottolv er gamle menn. O.s.v :-)

".........................................."

Skrevet

Valborg og Valgjerd synes jeg er utrolig stygt. Et annet navn synes jeg også er utrolig stygt, men siden jeg vet om en på DOL som heter det i RL og jeg nødig vil fornærme vedkommende så lar jeg være å nevne det:)

Skrevet

Leikny, Peik, Condolezza

Haha. Har du vokst opp i en veldig liten bygd, eller har du sett for mye på Ricky Lake? =)

Gjest - forsiktig nå ;-)
Skrevet

Valborg og Valgjerd synes jeg er utrolig stygt. Et annet navn synes jeg også er utrolig stygt, men siden jeg vet om en på DOL som heter det i RL og jeg nødig vil fornærme vedkommende så lar jeg være å nevne det:)

Det er en Valborg her også, men jeg liker navnet mitt, jeg.

Gjest abrahamsen
Skrevet

å det er mange... Ingfrid, Ingulf, Ingebrikt, Bjørghild er kjempestygt.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Synes igrunn ikke noe om slike tråder. Det er tross alt flere som kan ha de navnene her inne (eller barn med de navnene), og ikke noe særlig å få navnet sitt ramset opp blant de styggeste.

Gjest så da er det fint
Skrevet

Jeg kjenner en snill dame som heter Valborg. :-)

Skrevet

Synes igrunn ikke noe om slike tråder. Det er tross alt flere som kan ha de navnene her inne (eller barn med de navnene), og ikke noe særlig å få navnet sitt ramset opp blant de styggeste.

Men alle har jo så vanvittig forskjellige meninger uansett, at ingen bør ta det ille opp.

Gjest den er delt i to
Skrevet

Tuva er fint, er enig i at Petra ikke er fint.

Harry er et forferdelig guttenavn ......

Men det er ettersom en blir vant til, det er jo ikke lenge siden Oskar var et helt forferdelig navn, mens nå er det jo så moderne, og flere som heter det, så en blir liksom vant til det igjen og ergo er det ikke så stygt lenger.

Navn kan ikke diskuteres egentlig, for smaken er som baken,

Gjest Knoll&tott
Skrevet

helt enig!!! :-))

Skrevet

Bjørg... Kjellrunn.... Kjellbjørg... sånne gamle tantenavn.

Skrevet

Smaken er forskjellig - jeg synes Tuva er kjempefint jeg!

Styggeste navnene jeg vet om er bl.a. Rolf, Gert, Gunn, Gerd, Bjørg, Bjarnhild...Og en del andre....

Håper jeg ikke støter noen nå, det er sikkert mange som synes at de navnene jeg har valgt på ungene mine er helt forferdelige!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...