Gjest Navnet skjemmer ingen.. Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Det er en Valborg her også, men jeg liker navnet mitt, jeg. Synes navnet ditt er fint, jeg:-) Kjenner ei søt ei, som heter det. Selv har jeg brukt gamle, norrøne navn på barna mine. Noen ristet bare på hode da de hørte dem, men hva så. Jeg synes de er kjempe kuule. Bedre å hete noe som ikke alle heter. 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Raymond Kvisvik syns jeg er et snodig navn... Livet mitt er lettere nå som han ikke er på nyhetene hver dag. 0 Siter
lex Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Det har jeg ment i 15 + år. Selv om navnet _egentlig_ ikke skjemmer noen. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Det har jeg ment i 15 + år. Selv om navnet _egentlig_ ikke skjemmer noen. Jeg er faktisk helt enig! Tom André er på en knepen andreplass :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Vet ikke om jeg synes noen navn er _stygge_, men noen er definitivt spesiellt. Og enkelte ser jeg kun for meg hos en bestemt type mennesker. Petra er f.eks en aldrende dame, punktum. Andor og Bottolv er gamle menn. O.s.v :-) ".........................................." Min mormor het Petra - verdens snilleste og søteste menneske! Dermed basta så. ) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Det har jeg ment i 15 + år. Selv om navnet _egentlig_ ikke skjemmer noen. Kim Andre er et navn jeg forbinder med bølla i klassen 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 heter det. Men det er virkelig sånn at noen skjemmer navnet. Jeg forbinder navn med folk, og liker jeg ikke personen, så liker jeg ikke navnet heller. De navnene jeg misliker er: Emilie Gunvor Rolf Lailia Kim Knut Sylvi Lise Geir De to øverste navnene stiller i særklasse, og jeg ble forskrekket da annenhver person begynte å kalle barna sne for Emilie. Grøss... 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Min mormor het Petra - verdens snilleste og søteste menneske! Dermed basta så. ) Jammen det er jo det Prozak sier, at Petra er en aldrende dame Fyren hadde jo jaggu meg helt rett! 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Jammen det er jo det Prozak sier, at Petra er en aldrende dame Fyren hadde jo jaggu meg helt rett! Jo, men navnet er ikke fælt. ( Så det så. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 JEg liker ikke Kåre, Rolf, Reiulf, og mange sammensatte navn som: Audfinn osv. Jeg liker ikke Bjørg, Reidun, Marit. I tillegg har jeg et bortimot hatforhold til mange av de voldsomt populære navnene nå - ikke 10-på-topp lista, men de navnene som liksom skal være så kuule og moderne: Leander, Krisander osv. 0 Siter
morsan Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Min mormor het Petra - verdens snilleste og søteste menneske! Dermed basta så. ) Min mormor het ikke det, men et navn av samme typen", altså noe man i dag stort sett ser på som et veldig gammelmodig navn. Selv om hun var verdens søteste og snilleste mormor, så synes jeg ikke at navnet var så dritstilig likevel! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Synes igrunn ikke noe om slike tråder. Det er tross alt flere som kan ha de navnene her inne (eller barn med de navnene), og ikke noe særlig å få navnet sitt ramset opp blant de styggeste. Enig! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Det er mange navn jeg ikke liker og ettersom jeg vet at noen av dol-barna har noen av disse navnene så nevner jeg dem ikke. Det er litt over streken synes jeg. Takk! 0 Siter
AAA Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Kim Andre er et navn jeg forbinder med bølla i klassen Evnt Glenn Ronny. ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Takk! Jeg tenkte ikke på Plutten din da jeg skrev innlegget altså. Selv om navnet hennes ikke er på min personlige Ti på topp-navneliste så er det mange navn som er mye verre enn det! 0 Siter
Prozak Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Min mormor het Petra - verdens snilleste og søteste menneske! Dermed basta så. ) Ja? Jeg regner med at din mormor var en "aldrende kvinne" - ihvertfall ble hun det etterhvert? :-) "..........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Jo, men navnet er ikke fælt. ( Så det så. Ah, men det sa jo ikke jeg heller :-) ".........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.