Gå til innhold

Hva er det styggeste navnet du vet om?

Anbefalte innlegg

Gjest Navnet skjemmer ingen..
Skrevet

Det er en Valborg her også, men jeg liker navnet mitt, jeg.

Synes navnet ditt er fint, jeg:-) Kjenner ei søt ei, som heter det.

Selv har jeg brukt gamle, norrøne navn på barna mine. Noen ristet bare på hode da de hørte dem, men hva så. Jeg synes de er kjempe kuule.

Bedre å hete noe som ikke alle heter.

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• laguna1365380434

5

• Prozak

4

• DarkPink

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Raymond Kvisvik syns jeg er et snodig navn... Livet mitt er lettere nå som han ikke er på nyhetene hver dag.

Skrevet

Det har jeg ment i 15 + år.

Selv om navnet _egentlig_ ikke skjemmer noen.

Skrevet

Jeg er faktisk helt enig!

Tom André er på en knepen andreplass :-)

Skrevet

Vet ikke om jeg synes noen navn er _stygge_, men noen er definitivt spesiellt. Og enkelte ser jeg kun for meg hos en bestemt type mennesker. Petra er f.eks en aldrende dame, punktum. Andor og Bottolv er gamle menn. O.s.v :-)

".........................................."

Min mormor het Petra - verdens snilleste og søteste menneske! Dermed basta så. :o)

Skrevet

Kim Andre er et navn jeg forbinder med bølla i klassen

Skrevet

heter det.

Men det er virkelig sånn at noen skjemmer navnet.

Jeg forbinder navn med folk, og liker jeg ikke personen, så liker jeg ikke navnet heller.

De navnene jeg misliker er:

Emilie

Gunvor

Rolf

Lailia

Kim

Knut

Sylvi

Lise

Geir

De to øverste navnene stiller i særklasse, og jeg ble forskrekket da annenhver person begynte å kalle barna sne for Emilie. Grøss...

Skrevet

Min mormor het Petra - verdens snilleste og søteste menneske! Dermed basta så. :o)

Jammen det er jo det Prozak sier, at Petra er en aldrende dame ;) Fyren hadde jo jaggu meg helt rett!

Skrevet

Jammen det er jo det Prozak sier, at Petra er en aldrende dame ;) Fyren hadde jo jaggu meg helt rett!

Jo, men navnet er ikke fælt. :o( Så det så.

Skrevet

JEg liker ikke Kåre, Rolf, Reiulf, og mange sammensatte navn som: Audfinn osv.

Jeg liker ikke Bjørg, Reidun, Marit.

I tillegg har jeg et bortimot hatforhold til mange av de voldsomt populære navnene nå - ikke 10-på-topp lista, men de navnene som liksom skal være så kuule og moderne:

Leander, Krisander osv.

Skrevet

Min mormor het ikke det, men et navn av samme typen", altså noe man i dag stort sett ser på som et veldig gammelmodig navn.

Selv om hun var verdens søteste og snilleste mormor, så synes jeg ikke at navnet var så dritstilig likevel! ;-)

Skrevet

Synes igrunn ikke noe om slike tråder. Det er tross alt flere som kan ha de navnene her inne (eller barn med de navnene), og ikke noe særlig å få navnet sitt ramset opp blant de styggeste.

Enig! :-)

Skrevet

Det er mange navn jeg ikke liker og ettersom jeg vet at noen av dol-barna har noen av disse navnene så nevner jeg dem ikke. Det er litt over streken synes jeg.

Takk! :)

Skrevet

Kim Andre er et navn jeg forbinder med bølla i klassen

Evnt Glenn Ronny. ;-)

Skrevet

Takk! :)

Jeg tenkte ikke på Plutten din da jeg skrev innlegget altså. Selv om navnet hennes ikke er på min personlige Ti på topp-navneliste så er det mange navn som er mye verre enn det!

Skrevet

Ja? Jeg regner med at din mormor var en "aldrende kvinne" - ihvertfall ble hun det etterhvert? :-)

"..........................................."

Skrevet

Jo, men navnet er ikke fælt. :o( Så det så.

Ah, men det sa jo ikke jeg heller :-)

".........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...