Gå til innhold

Hva er det styggeste navnet du vet om?

Anbefalte innlegg

Gjest Ruben Ronny Remi Roy Rodney
Skrevet

Flere navn jeg syns er stygge er nevnt under tråden "Det fineste navnet"... Ruben for eksempel, det er råstygt og blodharry. To stykker har det som det aller fineste guttenavnet. Jentenavn som Adeline, Evelina, Isadora og Angelica. Liker heller ikke navn som Thea og Leah, og Noah, og Jonah og hva skal vi med alle disse h-ene som aldri blir uttalt?

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• laguna1365380434

5

• Prozak

4

• DarkPink

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest ChiengMai
Skrevet

Flere navn jeg syns er stygge er nevnt under tråden "Det fineste navnet"... Ruben for eksempel, det er råstygt og blodharry. To stykker har det som det aller fineste guttenavnet. Jentenavn som Adeline, Evelina, Isadora og Angelica. Liker heller ikke navn som Thea og Leah, og Noah, og Jonah og hva skal vi med alle disse h-ene som aldri blir uttalt?

Ruben er desidert det fineste guttenavnet jeg vet. Kan ikke si det plager meg at andre syns det er stygt - eller blodharry for den del. :-)

Gjest Ruben Ronny Remi Roy Rodney
Skrevet

Ruben er desidert det fineste guttenavnet jeg vet. Kan ikke si det plager meg at andre syns det er stygt - eller blodharry for den del. :-)

:-) Det er jo ikke personlig, heldigvis. Det er jo egentlig veldig fint, ellers ville jo alle ha hett Ruben eller Håvard. Navn jeg syns er fine syns sikkert du er kjempestygge. Jeg liker nemlig navn som Sigurd, Knut osv. Rimelig kjedelig vil nok mange/de fleste mene.

Skrevet

Ah, men det sa jo ikke jeg heller :-)

".........................................."

Nei, du sa kanskje ikke det nei. :o) Min mormor ble litt aldrende, men ikke så veldig, 76 år er da ingen alder i dag.

Skrevet

Nei, du sa kanskje ikke det nei. :o) Min mormor ble litt aldrende, men ikke så veldig, 76 år er da ingen alder i dag.

76 er ingen "alder" nei, men "aldrende" er det definitivt :-)

"......................................"

Gjest Ronny, Tommy, Christer, Cato, Glenn, Roger
Skrevet

Navn jeg dessverre forbinder med adferdsproblemer i skolen...

Gjest dama til Roger
Skrevet

Navn jeg dessverre forbinder med adferdsproblemer i skolen...

Kjæresten min heter Roger, og han er aldeles ikke noen problemgutt!

Skrevet

Kjæresten min heter Roger, og han er aldeles ikke noen problemgutt!

Uffda, navnet Roger er jo forbundet med værre ting enn adferdsproblemer i skolen...

Henriette1365380130
Skrevet

Tuva synes jeg er kjempefint!

Liker for eksempel ikke Helfrid, Ingebjørg, Ingeborg, Else, Josefine, Nina,Sofie, Tove, Håvard, Halvard, Halvor .. det er fler, men orker ikke å ramse opp, hehe.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har fordommer mot navnet Wenche hvertfall, Evy og Merethe også..

Og en tenker jo sitt om Thomas Andre, Glenn Roger, Cato , Steffen og Christer også..;-)

Brage er et ufyselig navn(alle Brager jeg har møtt har helt og uten untak vært snørrunger deluxe..!), og det samme er Snorre..Som motsatt ytterlighet er det ikke bra å hete Vanessa og Iselin og sånn heller..( White trash!!)

Jeg ville aldri heller gitt noen unge noe sånn typisk Ida, Emilie, Jenny- motenavn heller (selvom Jenny ER pent!)

Jeg er i grunn vilt fordommsfull, så det er sikkert flere også.

Geir, Bjarne og Guttorm er forresten plain stygge guttenavn selvom jeg ikke forbinder noe spesielt med dem.

Palmar og Øllegård er også uheldig..Men er det noen på under 100 som egentlig heter det?

Gjest dama til Roger
Skrevet

Uffda, navnet Roger er jo forbundet med værre ting enn adferdsproblemer i skolen...

Kjenner iallfall 4 stykker som heter Roger i tillegg til kjæresten, og ingen av dem er noen halvkriminelle losere.

Det navnet var visst utrolig populært her i en periode på 70-tallet.

Skrevet

Jeg har fordommer mot navnet Wenche hvertfall, Evy og Merethe også..

Og en tenker jo sitt om Thomas Andre, Glenn Roger, Cato , Steffen og Christer også..;-)

Brage er et ufyselig navn(alle Brager jeg har møtt har helt og uten untak vært snørrunger deluxe..!), og det samme er Snorre..Som motsatt ytterlighet er det ikke bra å hete Vanessa og Iselin og sånn heller..( White trash!!)

Jeg ville aldri heller gitt noen unge noe sånn typisk Ida, Emilie, Jenny- motenavn heller (selvom Jenny ER pent!)

Jeg er i grunn vilt fordommsfull, så det er sikkert flere også.

Geir, Bjarne og Guttorm er forresten plain stygge guttenavn selvom jeg ikke forbinder noe spesielt med dem.

Palmar og Øllegård er også uheldig..Men er det noen på under 100 som egentlig heter det?

Haha, Palmar og Øllegård var jo kjempetøffe! :D

laguna1365380434
Skrevet

Haha, Palmar og Øllegård var jo kjempetøffe! :D

hehe, ikke sant? :-)

Skrevet

hehe, ikke sant? :-)

Nesten like tøft som yndlingsjentenavnet mitt: Grevenpop!

Skrevet

Kjenner iallfall 4 stykker som heter Roger i tillegg til kjæresten, og ingen av dem er noen halvkriminelle losere.

Det navnet var visst utrolig populært her i en periode på 70-tallet.

Før visste jeg ikke hva det ville si å være Roger. Men så var det en gal fyr jeg chattet med som sa han hadde det så fælt fordi han var Roger. -"er det så ille å være Roger da?" sa jeg. -" Ja, for jeg klarer ikke å la være, jeg blottet for to barn i dag også" svarte han. Jeg avsluttet den chatten ganske kjapt :-)

laguna1365380434
Skrevet

Nesten like tøft som yndlingsjentenavnet mitt: Grevenpop!

Wow!:-) er det noen som heter det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...