Gå til innhold

Barnebursdag med 16 til bords

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha 15 barn i bursdag her i morgen. Går 12 rundt spisebordet. Hva gjør jeg. dekker på til noen i sofaen ved siden av eller tar inn hagebord og stoler, slik at alle sitter i noenlunde samme høyde. Blir litt mye arbeid med det synes jeg, det regner mye ute og jeg må da skrubbe og vaske utemøblene.

Jeg har et lite barbord med to krakker jeg kunne ha satt ved siden av, men det er bare plass til to, kan jo ikke gamble på at en blir syk heller:)

Skrevet

Du må trøkke alle sammen, kan du skjønne. Ikke splitt dem, vips så dannes det fronter og all slags småbarnsondskap.

De små rumpene trenger ikke mye plass.

Lykke til med festen!

:)

Skrevet

Du må trøkke alle sammen, kan du skjønne. Ikke splitt dem, vips så dannes det fronter og all slags småbarnsondskap.

De små rumpene trenger ikke mye plass.

Lykke til med festen!

:)

Som når man dekker til voksne også: det er stolene som tar mest plass (med enkelte untak!).

Så om du har noen krakker eller annet å putte innimellom, så er jeg enig i at de små rumpene ikke tar stor plass i seg sjøl.

Skrevet

Som når man dekker til voksne også: det er stolene som tar mest plass (med enkelte untak!).

Så om du har noen krakker eller annet å putte innimellom, så er jeg enig i at de små rumpene ikke tar stor plass i seg sjøl.

To klarer sikkert å dele en grei stol om så. Unger er ikke sååå nøye på det. Mye bedre at alle sitter sammen enn at noen 'holdes utenfor' det store fellesskapet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...