Gjest anonym anonymitet Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 (Også postet på Hud/hår-forumet). Lurer på hvilke steder som anbefales til denslags i Oslo-området? Pris er forholdsvis viktig, men resultatet teller uansett mest. Og ja, vi snakker om hårfjerning både for menn og kvinner (aller helst det første). 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 AllesBeautyklinikk... har filialer "overalt" - hvertfall Aker Brygge, Karl Johan og St.Hanshaugen. 0 Siter
Speak Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Du kan jo også kjøpe voks og gjøre dette selv. Det gjør alltid jeg. Varmvoks synes jeg fungerer best. Koster ca. 80 kroner for en krukke i alle parfymerier. 0 Siter
morsan Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Sier som Daisy: Alle's Beauty Klinikk (ikke meg som fant på den 's-feilen der altså! *s*) De er raske og relativt rimelige, og jeg har vært godt fornøyd med resultatet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.