willow Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Tenkte ikke så mye på dette der vi bodde før, men da budet kom på døra her i Oslo begynte jeg plutselig å tenke at shit....Kanskje de vil ha tips her? Er det noen her som gir pizzabudene tips? Hvor mye isåfall? fikk seriøst litt dårlig samvittighet. Hadde det vært mine egne penger hadde jeg nok gitt ham litt, men siden det var noen andre sine ble jeg veldig i tvil. 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Eg var pizzabud for noen år siden, og syntes det alltid var stas med litt tips. En 10'er ville vært helt OK! 0 Siter
Gjest norgeskartet Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Nei, det trenger du ikke.. Jeg jobber på Peppes Pizza, og det er ingen av oss som forventer å få tips når vi kjører ut pizza til dere. Det er jo ikke akkurat snakk om noe ekstraservice vi får gjort for dere I restauranten derimot... Liker vi tips! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Jeg synes tipsing er unødvending =) 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 jeg runder opp. selv om det ikke er påkrevd, så er det praktisk hvertfall mht veksel. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Nei, jeg tipser ikke pizzabudet. Vi betaler jo ekstra for utkjøringen. 0 Siter
org Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Jeg tipser ingen, absolutt ingen i Norge. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Jeg tipser med rundt 10 kroner. Runder ofte av oppover. Tror det er vanlig. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Pizzabudet har jeg aldri tenkt på å tipse noen gang. Trodde ikke det var vanlig jeg. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Jeg synes det er all right å tipse litt. Tipser jo i bar, resturant og taxi... 0 Siter
cecily Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Den tanken har aldri slått meg. Jeg betaler for svingende femti kroner for den svippturen. Jeg irriterer meg egentlig over at jeg ikke gadd å kjøre ned selv, så noe tips fra meg er ikke aktuelt. 0 Siter
willow Skrevet 28. september 2005 Forfatter Skrevet 28. september 2005 Nei, det trenger du ikke.. Jeg jobber på Peppes Pizza, og det er ingen av oss som forventer å få tips når vi kjører ut pizza til dere. Det er jo ikke akkurat snakk om noe ekstraservice vi får gjort for dere I restauranten derimot... Liker vi tips! vi tipser nesten alltid i resturanter. iallefall så lenge servicen er god om ikke er vi demonstrative og legger igjen null og niks.. 0 Siter
Gyda Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Den tanken har aldri slått meg. Jeg betaler for svingende femti kroner for den svippturen. Jeg irriterer meg egentlig over at jeg ikke gadd å kjøre ned selv, så noe tips fra meg er ikke aktuelt. Jeg tipser nesten aldri, bare hvis beløpet er tett opptil en rund sum. 0 Siter
Gyda Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Jeg tipser nesten aldri, bare hvis beløpet er tett opptil en rund sum. Ja - innlegget svaret under hoveinnlegget. Sorry - Cecily! ) 0 Siter
cecily Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Ja - innlegget svaret under hoveinnlegget. Sorry - Cecily! ) Du skal ikke beklage, jeg fikk tross alt et blått innlegg under svar til meg, en glede i seg selv. c",) 0 Siter
Gyda Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Du skal ikke beklage, jeg fikk tross alt et blått innlegg under svar til meg, en glede i seg selv. c",) LOL. Vær så god! Helt gratis var det også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.