Gå til innhold

Tipse pizzabudet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte ikke så mye på dette der vi bodde før, men da budet kom på døra her i Oslo begynte jeg plutselig å tenke at shit....Kanskje de vil ha tips her? Er det noen her som gir pizzabudene tips? Hvor mye isåfall? fikk seriøst litt dårlig samvittighet. Hadde det vært mine egne penger hadde jeg nok gitt ham litt, men siden det var noen andre sine ble jeg veldig i tvil.

Gjest kvitsymra
Skrevet

Eg var pizzabud for noen år siden, og syntes det alltid var stas med litt tips. En 10'er ville vært helt OK!

Gjest norgeskartet
Skrevet

Nei, det trenger du ikke.. Jeg jobber på Peppes Pizza, og det er ingen av oss som forventer å få tips når vi kjører ut pizza til dere. Det er jo ikke akkurat snakk om noe ekstraservice vi får gjort for dere ;) I restauranten derimot... Liker vi tips!

Gjest kroppogsjel
Skrevet

jeg runder opp. selv om det ikke er påkrevd, så er det praktisk hvertfall mht veksel.

Skrevet

Nei, jeg tipser ikke pizzabudet. Vi betaler jo ekstra for utkjøringen.

Skrevet

Jeg tipser med rundt 10 kroner. Runder ofte av oppover.

Tror det er vanlig.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Pizzabudet har jeg aldri tenkt på å tipse noen gang.

Trodde ikke det var vanlig jeg.

Skrevet

Jeg synes det er all right å tipse litt. Tipser jo i bar, resturant og taxi...

Skrevet

Den tanken har aldri slått meg. Jeg betaler for svingende femti kroner for den svippturen. Jeg irriterer meg egentlig over at jeg ikke gadd å kjøre ned selv, så noe tips fra meg er ikke aktuelt.

Skrevet

Nei, det trenger du ikke.. Jeg jobber på Peppes Pizza, og det er ingen av oss som forventer å få tips når vi kjører ut pizza til dere. Det er jo ikke akkurat snakk om noe ekstraservice vi får gjort for dere ;) I restauranten derimot... Liker vi tips!

vi tipser nesten alltid i resturanter. iallefall så lenge servicen er god ;) om ikke er vi demonstrative og legger igjen null og niks..

Skrevet

Den tanken har aldri slått meg. Jeg betaler for svingende femti kroner for den svippturen. Jeg irriterer meg egentlig over at jeg ikke gadd å kjøre ned selv, så noe tips fra meg er ikke aktuelt.

Jeg tipser nesten aldri, bare hvis beløpet er tett opptil en rund sum.

Skrevet

Jeg tipser nesten aldri, bare hvis beløpet er tett opptil en rund sum.

Ja - innlegget svaret under hoveinnlegget.

Sorry - Cecily! :o)

Skrevet

Ja - innlegget svaret under hoveinnlegget.

Sorry - Cecily! :o)

Du skal ikke beklage, jeg fikk tross alt et blått innlegg under svar til meg, en glede i seg selv.

c",)

Skrevet

Du skal ikke beklage, jeg fikk tross alt et blått innlegg under svar til meg, en glede i seg selv.

c",)

LOL.

Vær så god! Helt gratis var det også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...