Gå til innhold

Hvor mye koster det å få skrevet ut en kontoutskrift?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min nye genser som jeg betalte 500 kr for har revnet. Jeg har da ikke kvitteringen på den og de i butikken ba meg ta med en kontoutskrift.

Har ikke nettbank, så nå lurer jeg på hva postbanken tar i gebyr for en utskrift for August. Har tidligere fått en utskrift, men den kastet jeg, da jeg ikke så problemet før nå :(

Så hva er billigst å gjøre?

Gjest signe signatur
Skrevet

kan det vises på en utskrift av siste 10 transakjsoner fra minimbank, tro?

Skrevet

kan det vises på en utskrift av siste 10 transakjsoner fra minimbank, tro?

Det tviler jeg sterkt på. Bruker kortet mye så det går nok ikke på de 10 siste ialelfall.

Skrevet

Det kommer vel an på hvilken bank du har.

Jeg har SpareBank1, og jeg tror at en slik utskrift koster kr 50,-. Ikke heng meg hvis det er feil. :-)

Skrevet

Det kommer vel an på hvilken bank du har.

Jeg har SpareBank1, og jeg tror at en slik utskrift koster kr 50,-. Ikke heng meg hvis det er feil. :-)

jeg har postbanken, lurer på om ikke jeg må ut med minst 30 kroner for en utskrift, men håper at jeg husker feil. sure penger :(

Skrevet

Du kaster kvitteringer, og du kaster også kontoutskrifter???

Høres ut som du vil få slite litt med å strukturere din økonomiske tilværelse framover...

Skrevet

Du kaster kvitteringer, og du kaster også kontoutskrifter???

Høres ut som du vil få slite litt med å strukturere din økonomiske tilværelse framover...

har jo kontofon da :) hjelper i massevis det

Skrevet

jeg har postbanken, lurer på om ikke jeg må ut med minst 30 kroner for en utskrift, men håper at jeg husker feil. sure penger :(

Ja, det er virkelig sure penger.

Ikke at det er så dyrt, akkurat, men sure penger er det!

Skrevet

Hjelper jo tydeligvis ikke i denne situasjonen.

Det er jo normalt å ta vare på kontoutskrifter og kvitteringer... Særlig førstnevnte tar man da vare på i en tid...

I min nettbank tar man ut kontoutskriften selv, men om du får de i papir har du kanskje ikke den muligheten i din nettbank?

Skrevet

Kontofon????

Den kan vel ikke erstatte din totale mangel på evne til, og forståelse for, å ta vare på viktige kvitteringer og kontoutskrifter???

Er du en voksen person?

Skrevet

Det er jo normalt å ta vare på kontoutskrifter og kvitteringer... Særlig førstnevnte tar man da vare på i en tid...

I min nettbank tar man ut kontoutskriften selv, men om du får de i papir har du kanskje ikke den muligheten i din nettbank?

H*n har visst ikke nettbank.

Skrevet

Synes det var rart de ikke tok den imot uten kvitto. Sortimentet skiftes jo minst hver sesong, så den kan jo ikke være så gammel. Og skal ikke gensere vare mer enn en sesong?

Tror ikke du må betale noe for utskrift. Må ikke jeg i banken iallefall.

Skrevet

Jeg anser meg selv for å være en ekte ordensmann (eller dame), men jeg samler heller ikke på kontoutskrifter. Ikke kontantkvitteringer på mindre beløp heller. Det har foreløpig ikke bragt meg ut i noe økonomisk kaos :-))

Skrevet

Jeg har aldri betalt noe for å få kontoutskrift hvis jeg har hatt behov for det. Dessuten får du vel tilsendt en i slutten av hver måned?

Skrevet

Jeg fikk en purring en gang fra et legesenter etter nesten et år....! Ringte banken og fikk tilsendt et kontoutrdag fra den tiden, men betalte ingenting.

Jentungen1365380808
Skrevet

Kommer an på hvilken bank du bruker. Jeg har konto i to forskjellige banker. I den ene fikk jeg gratis kopi av kontoutskrift for et par måneder tilbake, den andre banken tar betaling for det meste...

Skrevet

jeg tar selvfølgelig var på kvitteringer til større utgifter, som feks sykkel og teknisk utstyr, men som regel ikke til klær da jeg

aldri før har opplevd noe reklamasjoner på det. Om jeg skulle ta vare på kvitteringer til absolutt alt, da blir det en smørje av alt. så da får jeg heller betale for en utskrift av kontoen om det er noe jeg skal reklamere på.

Skrevet

Jeg har aldri betalt noe for å få kontoutskrift hvis jeg har hatt behov for det. Dessuten får du vel tilsendt en i slutten av hver måned?

problemet som jeg sa, var jo at jeg etter å ha lest den kastet den. Etter det fant jeg ut problemet med genseren og at det var reklamasjonsgrunn

Skrevet

Kontofon????

Den kan vel ikke erstatte din totale mangel på evne til, og forståelse for, å ta vare på viktige kvitteringer og kontoutskrifter???

Er du en voksen person?

nå skal jeg prøve å la være å hisse meg noe voldsomt opp, da jeg er dritsur fra før.

jo jeg har god innsikt i min egen økonomi. Grunnen til at jeg nevnte kontofon var at jeg til enhver tid vet hva jeg har på kontoen

Selvfølgelig sparer jeg på de kvitteringene med større utgifter som feks brilleregninger, sykkel og tekniske reparsjoner på ting.

Men jeg samler ikke på ALLE kvitteringer. Da får man heller ty til utskrift av kontoutskriften til noen tiere hvis man mangler en kvittering som man trodde man ikke trengte å spare på.

Skrevet

nå skal jeg prøve å la være å hisse meg noe voldsomt opp, da jeg er dritsur fra før.

jo jeg har god innsikt i min egen økonomi. Grunnen til at jeg nevnte kontofon var at jeg til enhver tid vet hva jeg har på kontoen

Selvfølgelig sparer jeg på de kvitteringene med større utgifter som feks brilleregninger, sykkel og tekniske reparsjoner på ting.

Men jeg samler ikke på ALLE kvitteringer. Da får man heller ty til utskrift av kontoutskriften til noen tiere hvis man mangler en kvittering som man trodde man ikke trengte å spare på.

Men kontoutskrifter er noe annet da, ikke noe stort problem å sette kontoutskrifter og andre viktige papirer vedr. ens økonomi gjennom året inn i en perm? Fx sammen med de regningene som er betalt, og de større kvitteringene som man vil ta vare på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...