Gå til innhold

Hey! Han ringte!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Amerikaneren min..! :-) Han hadde jobbet 16 timersdager og vært av nett, det var forklaringen..Ingen nye kjærester..Ingenting galt i det hele tatt..Fortsatt like varm på meg, og helt forferdelig lei seg for at jeg hadde bekymret meg og vært lei meg!

:-) :-) :-)

Måtte bare dele!

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

16

• Lillemus

8

• Gyda

5

• Dorthe

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Så bra så bra så bra, laguna!!! :-D

Kan tenke meg at du er KJEMPEHAPPY akkurat nå!

Dette var gode nyheter. :)

Skrevet

Så glad på dine vegne!!!

Men han må se å skjerpe seg altså! En kort mail med "tenker på deg, men har sinnssykt mye å gjøre for tida, så rekker ikke å skrive så mye jeg gjerne skulle ønske nå"... Hadde ikke kosta han så mye det dah...

Men igjen, glad for at det var en skikkelig forklaring! Håper han tar seg helt fri når du skal på besøk da!

laguna1365380434
Skrevet

Så bra så bra så bra, laguna!!! :-D

Kan tenke meg at du er KJEMPEHAPPY akkurat nå!

Dette var gode nyheter. :)

Det var det! Jeg ble så glad..! Han sa at på en måte var det fint, for da hadde han flere penger å bruke når jeg først kom over..;-)Men han skulle aldri unnlate å sjekke posten sin for det..Han hadde fått jobb med filming av fjerde sesong av en selgewnde amerikansk serie og måtte holde fast så godt han kunne!

Happy? Ja!

:-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

så fint da. dette må da feires, kan det vente til helga?:)

laguna1365380434
Skrevet

Så godt da! Lurte på hvordan det gikk....:)

Det gikk bra! Heldigvis..Jeg gikk fra såå lei meg til såå glad! :-)

Skrevet

Så bra for deg:o):o)

Ikke la ham holde deg på pinebenken flere ganger da..

Ellers sender vi DOL-trollet etter ham ;o)

Skrevet

Det gikk bra! Heldigvis..Jeg gikk fra såå lei meg til såå glad! :-)

Jippi!!! Fint at dere fikk snakket sammen. Bedre enn mail vel?

laguna1365380434
Skrevet

Så glad på dine vegne!!!

Men han må se å skjerpe seg altså! En kort mail med "tenker på deg, men har sinnssykt mye å gjøre for tida, så rekker ikke å skrive så mye jeg gjerne skulle ønske nå"... Hadde ikke kosta han så mye det dah...

Men igjen, glad for at det var en skikkelig forklaring! Håper han tar seg helt fri når du skal på besøk da!

Takk! Men han hadde en sykt god forklaring, han hadde kjøpt feil type internasjonalt telekort..som han ringte med..Det viste seg at han måtte krysse delstats grensen for å få brukt det (oGg det var dyrt..) og internettet hjemme hos ham funket ikke..Så jeg tilgir..;-)

Wow, så glad jeg ble! :-)

laguna1365380434
Skrevet

så fint da. dette må da feires, kan det vente til helga?:)

Nja..;-) Jeg har sprettet en carlsberg her nuh, i ren opprømthet..Men jeg feirer gjerne litt i helga og jeg!

laguna1365380434
Skrevet

Så bra da! Ikke alle menn er drittsekker vet du :o)

Nope! Han er helt og holdent tilgitt! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Jippi!!! Fint at dere fikk snakket sammen. Bedre enn mail vel?

Jepp! Det var konge! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Kjempebra! Det var gode nyheter :-)

Det var det! Takk! :-)

Skrevet

Så deilig! :o)))

Men det må være et tegn på at jeg er for mye her inne når jeg slår opp på 100 nyeste, ser mange svar med overskriften "Hey! Han ringte!" og umiddelbart tenker:"Nå har amerikaneren til Laguna gitt livstegn fra seg!" :o)

laguna1365380434
Skrevet

Så bra for deg:o):o)

Ikke la ham holde deg på pinebenken flere ganger da..

Ellers sender vi DOL-trollet etter ham ;o)

Det får dere gjøre altså..! ;-) Jeg ble jo bare SÅ trist! Men det er borte nå!

laguna1365380434
Skrevet

Så deilig! :o)))

Men det må være et tegn på at jeg er for mye her inne når jeg slår opp på 100 nyeste, ser mange svar med overskriften "Hey! Han ringte!" og umiddelbart tenker:"Nå har amerikaneren til Laguna gitt livstegn fra seg!" :o)

*lol* Vi kjenner hverandre og hverandres små & store problemstillinger etterhvert visst! Men det er jo grådig hyggelig og det da..:-) ( selvom jeg innimellom tenker litt påat jeg jaggu sitter her inne og skravler som en foss! Tenk om noen som kjente meg var her..De ville vist hvem jeg var bare SÅNN!)

Og din er i rute selvom han ikke er det? Når har du ham hjemme da?

Skrevet

*lol* Vi kjenner hverandre og hverandres små & store problemstillinger etterhvert visst! Men det er jo grådig hyggelig og det da..:-) ( selvom jeg innimellom tenker litt påat jeg jaggu sitter her inne og skravler som en foss! Tenk om noen som kjente meg var her..De ville vist hvem jeg var bare SÅNN!)

Og din er i rute selvom han ikke er det? Når har du ham hjemme da?

Han lander på norsk jord på mandag og henter meg på jobb på tirsdag og da har jeg jobbet rævva av meg på jobb i det siste og styra og herja så jeg har fri resten av uka!!!! Satt bort ungene på tirsdag har jeg gjort og...! For en mor! *Rister oppgitt på hodet* ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...