Gå til innhold

Hey! Han ringte!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Han lander på norsk jord på mandag og henter meg på jobb på tirsdag og da har jeg jobbet rævva av meg på jobb i det siste og styra og herja så jeg har fri resten av uka!!!! Satt bort ungene på tirsdag har jeg gjort og...! For en mor! *Rister oppgitt på hodet* ;o)

*lol* Ungene dine koser seg sikkert der de skal..Men sikkert ikke verre en mora..;-)

Dere får ha det kjekt! :-)

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

16

• Lillemus

8

• Gyda

5

• Dorthe

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Han lander på norsk jord på mandag og henter meg på jobb på tirsdag og da har jeg jobbet rævva av meg på jobb i det siste og styra og herja så jeg har fri resten av uka!!!! Satt bort ungene på tirsdag har jeg gjort og...! For en mor! *Rister oppgitt på hodet* ;o)

Så vi ser ikke noe til deg her inne i begynnelsen av neste uke, med andre ord?

Tenker du gleder deg nå! ;o)

Skrevet

Så vi ser ikke noe til deg her inne i begynnelsen av neste uke, med andre ord?

Tenker du gleder deg nå! ;o)

Fra tirsdag kl. 14 til søndag kveld er dol etter all sannsynlighet 100% Lillemus-fritt. :o))) Med mindre jeg rekker å stikke innom og avlegge rapport da. ;o)

Skrevet

*lol* Ungene dine koser seg sikkert der de skal..Men sikkert ikke verre en mora..;-)

Dere får ha det kjekt! :-)

Ungene skal være hos pappa'n så de er i gode hender ja. :o)

Skrevet

Fra tirsdag kl. 14 til søndag kveld er dol etter all sannsynlighet 100% Lillemus-fritt. :o))) Med mindre jeg rekker å stikke innom og avlegge rapport da. ;o)

Du får komme innom og avlegge rapport når han er i dusjen, det pleier jeg å gjøre,med mindre jeg er i dusjen sammen med ham da :o)

laguna1365380434
Skrevet

Fine greier!

;o)

Jupp, indeed! :-)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

så artig! Jeg har ventet i spenning:) Bra du ikke skrev en sint mail til han da. Du som var nesten 100% sikker på at han dumpet deg;)

så feil kan en ta

Gjest mirakel*2?
Skrevet

hvis?! Husk at vi dolere har krav på å vite hva som skjer til enhver tid med hverandre!

Gjest mirakel*2?
Skrevet

hvis?! Husk at vi dolere har krav på å vite hva som skjer til enhver tid med hverandre!

Jeg mente: Med mindre?! :)

laguna1365380434
Skrevet

Så kult laguna. Det unner jeg deg virkelig :o)

Takk! Jeg ble SÅ glad..:-) Jeg prøvde å tenke at samme kan det være,men jeg er jo seriøst begeistret for mannen..Så det var så digg å bare knyte seg opp igjen å være letta og glad!

Håper du får samme opplevelsen snart, og at DIN kommer til rette og med gode grunner til fraværet!

:-)

Skrevet

Takk! Jeg ble SÅ glad..:-) Jeg prøvde å tenke at samme kan det være,men jeg er jo seriøst begeistret for mannen..Så det var så digg å bare knyte seg opp igjen å være letta og glad!

Håper du får samme opplevelsen snart, og at DIN kommer til rette og med gode grunner til fraværet!

Jeg håper men jeg tviler, det har gått for lang tid. Men han sikker gyldig unnskyldning uansett.

laguna1365380434
Skrevet

så artig! Jeg har ventet i spenning:) Bra du ikke skrev en sint mail til han da. Du som var nesten 100% sikker på at han dumpet deg;)

så feil kan en ta

Jeg var kjempelei meg, og var HELT sikker på at han hadde dumpet meg..Og ble bare så glad for at han hadde gode grunner og var trist og alt det der for at jeg hadde vært lei meg og usikker..

Det er liksom baresom om hele mellomgulvet løste seg opp på et vis, om du skjønner! Happy! Selvom det selvsagt skulle være fporbudt ved lov å være så begeistret for noen som bor så inmari langt vekk!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg håper men jeg tviler, det har gått for lang tid. Men han sikker gyldig unnskyldning uansett.

Uffda..Men se her da..Jeg var også HELT sikker på at NUH var ting for lenge og for sent og for lang tid..Men hvem tok litt feil..? Meg! :-)

Det kan du gjøre og..;-)

Skrevet

Uffda..Men se her da..Jeg var også HELT sikker på at NUH var ting for lenge og for sent og for lang tid..Men hvem tok litt feil..? Meg! :-)

Det kan du gjøre og..;-)

Jeg vet det. Det verste er at jeg tror at han ikke har glemt meg og at han kommer den dagen han kan.

Tenk å være så idiot da :o( Jeg kommer til å vente til krampa tar meg :o)

Skrevet

Jeg var kjempelei meg, og var HELT sikker på at han hadde dumpet meg..Og ble bare så glad for at han hadde gode grunner og var trist og alt det der for at jeg hadde vært lei meg og usikker..

Det er liksom baresom om hele mellomgulvet løste seg opp på et vis, om du skjønner! Happy! Selvom det selvsagt skulle være fporbudt ved lov å være så begeistret for noen som bor så inmari langt vekk!

Men man har dessverre ikke noen kontroll når man virkelig faller. Det er kjiper'n noen ganger.

Men jeg kjenner folk som aldri har vært så forelska og da priser jeg meg lykkelig for at jeg har den evnen. Jeg vil ikke være den forunten, nei :o)

Skrevet

;-) masse lykke til!! Den telefonen var vel som et fossefall av følelser, unner deg alt godt:-)

*klem*

Skrevet

Så deilig! :o)))

Men det må være et tegn på at jeg er for mye her inne når jeg slår opp på 100 nyeste, ser mange svar med overskriften "Hey! Han ringte!" og umiddelbart tenker:"Nå har amerikaneren til Laguna gitt livstegn fra seg!" :o)

Hehe, det var det første jeg tenkte på også!

Skrevet

Hey, Laguna!

Så flotte nyheter. Gratulerer med ny oppflammende forelskelse og lykke til!

(Det blir vel emigrasjon snart ;o) )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...