Gå til innhold

Hey! Han ringte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra tirsdag kl. 14 til søndag kveld er dol etter all sannsynlighet 100% Lillemus-fritt. :o))) Med mindre jeg rekker å stikke innom og avlegge rapport da. ;o)

Rapport må vi ha.

Du får stoorkose deg!

Hilsen

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

16

• Lillemus

8

• Gyda

5

• Dorthe

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hyggelig at jeg tok feil :)

Har alltid vært optimist, men har nå, dessverre, hellet over i pessimistenes rekker.

Skrevet

Rapport må vi ha.

Du får stoorkose deg!

Hilsen

Jeg skal kose meg glugg forderva!

Og du Gyda, kom litt nærmere så skal jeg viske deg noe: "Han har fått seg ny jobb!" :o))))

Skrevet

Og du Gyda, kom litt nærmere så skal jeg viske deg noe: "Han har fått seg ny jobb!" :o))))

På land? Så vi slipper en like vanskelig periode dersom det skulle komme nye stormer i Karibien?

* puster lettet *

Gratulerer! :-))

Skrevet

På land? Så vi slipper en like vanskelig periode dersom det skulle komme nye stormer i Karibien?

* puster lettet *

Gratulerer! :-))

På land ja, i Norge. :o) Riktignok turnusarbeide, men med en mye hyggeligere turnus. :o)

*Gliser fra øre til øre*

Skrevet

Håper du tilgir at jeg sier "hva var det jeg sa"...:-))

Og veldig hyggelig var det å høre at det ikke var noen problemer!

Skrevet

Oj, oj, oj!

Du har mail!

:o)

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Flott! Der ser du, ikke alltid ting er så ille som man tror. :-)

Skrevet

Du får komme innom og avlegge rapport når han er i dusjen, det pleier jeg å gjøre,med mindre jeg er i dusjen sammen med ham da :o)

Som regel sparker jeg han inn i dusjen først så jeg kan ligge og kose meg i sengevarmen og så går jeg i dusjen når han er ferdig. Etterpå kommer jeg til ferdig dekket frokostbord. :o)

Skrevet

Som regel sparker jeg han inn i dusjen først så jeg kan ligge og kose meg i sengevarmen og så går jeg i dusjen når han er ferdig. Etterpå kommer jeg til ferdig dekket frokostbord. :o)

Høres deilig ut! Skal til Oslo i morgen, og da er det håp om jeg også kan få servert frokost i løpet av helgen :o)

Skrevet

Han lander på norsk jord på mandag og henter meg på jobb på tirsdag og da har jeg jobbet rævva av meg på jobb i det siste og styra og herja så jeg har fri resten av uka!!!! Satt bort ungene på tirsdag har jeg gjort og...! For en mor! *Rister oppgitt på hodet* ;o)

Så på onsdag er du så rundpult at du verken kan gå eller sitte!

Skrevet

Så på onsdag er du så rundpult at du verken kan gå eller sitte!

*Gliser*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...