Gå til innhold

Effektiv kveld!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld har jeg jammen vært effektiv :-)

La minstemor halv åtte. Rakk å lese i Knertenboka for de to største før jeg heiv meg på sykkelen og dro på trening fra åtte til ni (Friskis&Svettis). Var hjemme 2115.

Satte dobbeltporsjon med bolledeig før jeg gikk på badet. La meg i badekaret og skravlet i telefonen i tjue minutter. Bakte ut bollene og satte dem til etterheving. Har nå vekslet mellom DOL'ing og bollesteiking av nesten 100 boller. Siste brett er ferdig NU!

Skrevet

Så flink du har vært da!

Det er godt med alt som er gjort, kan nesten kjenne bollelukten helt til Bergen!

Hiver meg på og skryter litt jeg også, har fått gjort så mye denne uken, vasket og ryddet i leiligheten, fått unna en haug med arbeid og møter som jeg har utsatt og utsatt. Regnskapet er ajour og momsen sendt inn 14 dager før fristen!!! Og jeg har trent nesten hver dag.

Som belønning bestilte jeg flybillett tidlig fredags ettermiddag, så da blir det helg i Oslo sammen med loverboyen!

Skrevet

Fy søren... Det stiller min dag (som jeg faktisk er ganske fornøyd med) i et litt annet perspektiv..

Par timer sløv studering,en klesvask,"...."...jah! Det var faktisk det!

Skrevet

Så flink du er!

Jeg har vært hos en venninne som jeg ikke har snakket med på leeeeenge og vi har skarvlet hull i hodet på hverandre og drukket masse te! :o)

Skrevet

Oi, det var flink prust! Skal du ha bollene til noe spesielt, eller er det kjekt å ha-baking?

Har ikke vært så verst effektiv i kveld selv: Ferdig med jobb, spiste litt, dro på hverdagsskole (altså søndagsskole på en hverdag) med guttungen og nabobarn, spaserte hjem, lagde kveldsmat og leste for guttungen, vasket to maskiner tøy, skrev et møtereferat og sendte avgårde - og har drukket et glass rødvin som sto igjen på en kartong. ;o)

Fin kveld, alt i alt.

Skrevet

Oi, det var flink prust! Skal du ha bollene til noe spesielt, eller er det kjekt å ha-baking?

Har ikke vært så verst effektiv i kveld selv: Ferdig med jobb, spiste litt, dro på hverdagsskole (altså søndagsskole på en hverdag) med guttungen og nabobarn, spaserte hjem, lagde kveldsmat og leste for guttungen, vasket to maskiner tøy, skrev et møtereferat og sendte avgårde - og har drukket et glass rødvin som sto igjen på en kartong. ;o)

Fin kveld, alt i alt.

Det var jo ikke verst?!! :-)

Jo, mesteparten av bollene skal jeg ha til barnekoret i morgen. De holder på å spille inn CD, og det er siste dag i studio i morgen. Alle ungene får boller og saft, og så skal de ha med frukt og vannflaske selv.

Men vi må nå ha noen av bollene selv og. Tenkte å legge en i hver matboks i morgen :-)

Skrevet

Så flink du er!

Jeg har vært hos en venninne som jeg ikke har snakket med på leeeeenge og vi har skarvlet hull i hodet på hverandre og drukket masse te! :o)

Hørtes koselig ut - bortsett fra at jeg ikke kan fordra te :-)

Skrevet

Fy søren... Det stiller min dag (som jeg faktisk er ganske fornøyd med) i et litt annet perspektiv..

Par timer sløv studering,en klesvask,"...."...jah! Det var faktisk det!

Jeg har jo ikke nevnt resten av dagen da..

Neida, ikke så veldig imponerende det!

Skrevet

Så flink du har vært da!

Det er godt med alt som er gjort, kan nesten kjenne bollelukten helt til Bergen!

Hiver meg på og skryter litt jeg også, har fått gjort så mye denne uken, vasket og ryddet i leiligheten, fått unna en haug med arbeid og møter som jeg har utsatt og utsatt. Regnskapet er ajour og momsen sendt inn 14 dager før fristen!!! Og jeg har trent nesten hver dag.

Som belønning bestilte jeg flybillett tidlig fredags ettermiddag, så da blir det helg i Oslo sammen med loverboyen!

Koselig!

Kan sende deg en bolle eller to! Det ble ganske mange, og det lukter så deilig i hele huset!

Skrevet

Fin kveld, alt i alt.

Imponerende at du også fikk klemt inn det vinglasset :-)

Skrevet

Koselig!

Kan sende deg en bolle eller to! Det ble ganske mange, og det lukter så deilig i hele huset!

Jeg får ta meg en bollebakingøkt i neste uke tenker jeg, kjekt å ha når vi skal kose oss litt på mørke høstkvelder.

Skrevet

Et vinglass er det vel ikke så vanskelig å få sneket inn?

Skrevet

Et vinglass er det vel ikke så vanskelig å få sneket inn?

Nei, det var faktisk ment aldri så lite ironisk.

Det vanskelige er vel heller å sørge for at det er igjen et glass på kartongen. Slik er det i hvert fall hjemme hos

Skrevet

Nei, det var faktisk ment aldri så lite ironisk.

Det vanskelige er vel heller å sørge for at det er igjen et glass på kartongen. Slik er det i hvert fall hjemme hos

Åh... Du får ta det på sliten-kontoen.

Her i huset er problemet (normalt sett, da) å la det være igjen et glass eller to på flaska.

Kortongvin har vi sluttet med, det er alt for udrøyt.

Skrevet

Det var ikke så vanskelig. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...