Gå til innhold

Nei nå er det visst over midnatt gitt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...så jeg får gå og legge meg. :)

Tiden flyr om kvelden. Blir ikke trøtt heller.

Men desto trøttere er jeg om morgenen...vekkerklokken er ikke festlig å høre når jeg bare vil sove...

Natta dere andre som er her ennå. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja tiden flyr når man sitter her på kvelden, får komme meg i seng jeg også, hadde planer om å legge meg tidlig i dag, men dengang ei...

Natta :o)

laguna1365380434
Skrevet

God natt, god natt,og drøm søtt og sånn! :-)

Jeg ble så oppspilt at jeg knapt får sove av kveldelige amorsøse telefonoppringninger! Så jeg kan egentlig bare pøse påmed kaffe og la det stå til!

Uansett,sweet dreams til deg!

:-)

Skrevet

Hva er det du sitter oppe og surrer med? Pell deg i seng nå. Forresten når har du vel stått opp igjen også.

Skrevet

Huff ja tiden flyr når man sitter her på kvelden, får komme meg i seng jeg også, hadde planer om å legge meg tidlig i dag, men dengang ei...

Natta :o)

Har stadig planer om å legge meg tidlig, men det blir aldri noe av. Jeg er altfor glad i kveldene :)

Skrevet

God natt, god natt,og drøm søtt og sånn! :-)

Jeg ble så oppspilt at jeg knapt får sove av kveldelige amorsøse telefonoppringninger! Så jeg kan egentlig bare pøse påmed kaffe og la det stå til!

Uansett,sweet dreams til deg!

:-)

Det skjønner jeg godt at du blir oppspilt av! :-D

hehe jeg prøver av og til å komme i seng tidligere, men det er sjelden det blir noe av...kveldene er altfor fine :)

Skrevet

Har stadig planer om å legge meg tidlig, men det blir aldri noe av. Jeg er altfor glad i kveldene :)

Jeg og, men samtidig så hater jeg tidlige morninger, og det er ingen god kombinasjon.....

Skrevet

Hva er det du sitter oppe og surrer med? Pell deg i seng nå. Forresten når har du vel stått opp igjen også.

hehe det å sitte og surre om kvelden er ganske så bra det, da. :)

Men jeg kom meg nå i seng til slutt, selv om det som vanlig ble litt sent.

Etter litt kaffe var jeg faktisk etterhvert ganske våken imorges også-

Skrevet

Jeg og, men samtidig så hater jeg tidlige morninger, og det er ingen god kombinasjon.....

Jeg også! Det er fryktelig når vekkerklokka kommer på...jeg prøver som regel å innbille meg at jeg ikke trenger å stå opp likevel, av en eller annen døll grunn, hehe.

Vakler ut av senga og ser omtrent i kryss, men det hjelper på etter dusj og litt kaffe. :)

Skrevet

Du og amber har mail fra meg...

Skrevet

Jeg også! Det er fryktelig når vekkerklokka kommer på...jeg prøver som regel å innbille meg at jeg ikke trenger å stå opp likevel, av en eller annen døll grunn, hehe.

Vakler ut av senga og ser omtrent i kryss, men det hjelper på etter dusj og litt kaffe. :)

Det høres veldig kjent ut, bortsett fra at jeg må ha cola light i stedet for kaffe, virker like bra det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...