Gå til innhold

Hva skjedde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld skulle jeg ha meg en dol- og msn-kveld i fred og ro. Mannen var på bandøving og barna la seg vel oppdratt i fin rekkefølge etter programmet.

Skulle bare se litt av TV2-nyhetene, og så våkna jeg i stolen da mannen min kom hjem klokka 23. Da var jeg helt i ørska og fikk bare vasa meg i seng via badet.

Hmpf. Tro om jeg glipp av noe? Får starte med å lese tråder, og så håper jeg det ikke var for store bølger på msn ...

(Men gjett om jeg er rask og våken nå, da? Hei og hopp!)

Skrevet

"vel oppdratt og i fin rekkefølge"! :-) Herlig!!

Det ville vel tatt seg eenda bedre ut med "i fin rekkefølge vel oppdratt"?.

La seg stille og snille gjorde de i all fall. Alle to!

Og oppdragelsen tar jeg selvsagt all kredit for selv!

;o)

Skrevet

Det ville vel tatt seg eenda bedre ut med "i fin rekkefølge vel oppdratt"?.

La seg stille og snille gjorde de i all fall. Alle to!

Og oppdragelsen tar jeg selvsagt all kredit for selv!

;o)

Ja, det skulle jo bare mangle at du ikke tar kredit for det! :-)

Slik er det hos oss også: Alt som er bra kan tilskrives mors kjærlighet og gode oppdragelse og det som eventulet ikke er så bra (selvsagt uhyre sjeldent) skyldes genene fra far! ;-)

Skrevet

Ja, det skulle jo bare mangle at du ikke tar kredit for det! :-)

Slik er det hos oss også: Alt som er bra kan tilskrives mors kjærlighet og gode oppdragelse og det som eventulet ikke er så bra (selvsagt uhyre sjeldent) skyldes genene fra far! ;-)

Nettopp. Sånn er det bare. (Litt rart i grunn, når jeg tenker over det - at naturen er slik.)

Men, men. Det kunne jo ha vært så mye, mye verre.

Skrevet

Nettopp. Sånn er det bare. (Litt rart i grunn, når jeg tenker over det - at naturen er slik.)

Men, men. Det kunne jo ha vært så mye, mye verre.

Naturen er viselig innrettet! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...