Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har vært på utredning hos legen min, og både jeg og min samboer har vært gjennom de nødvendige prøvene. Han har visst litt dårlig kvalitet på sine små svømmere, så nå går jeg på Pergotome for å øke sjansen. Dersom det ikke skjer noe innen jul så skal vi settes oss opp på prøverør. Legen sa at ventetiden på Ullevåll er 6 mnd (han jobber selv på Ullevåll), så jeg ringte til Omnia og der sa de at de setter igang med en gang etter vi har hatt samtale med en lege hos Omnia. Det eneste vi trenger er å ta med oss journalen med svar på alle prøvene vi har tatt. Det det da kommer an på hvor lang ventetiden blir er mine sykluser. I mitt tilfelle vil det si at det tar 1-2 mnd fra vi bestemmer oss for prøverør til vi er igang (jeg har regelmessige sykluser).

Jeg har sett mange spørsmål her inne angående ventetider etc, så jeg ville bare dele dette med dere. Håper det er nyttig å vite for noen av dere :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/200401-ventetid-pr%C3%B8ver%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg :-)

På Haukeland er det også kun 1-3 mnd venteliste, det er slett ikke verst syns jeg.

Omnia er privat?

Lykke til med Pergotimen!

Omnia er privat ja. Er ikke sikker på om det er det samme som Røde Kors klinikken eller om det er kun et samarbeid mellom de to organisasjonene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...