Gå til innhold

Fjerne føflekker

Gjest lyst til å fjerne et par

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor det lønner seg å få fjernet føflekker i oslo området? Med tanke på både pris og minst mulig arr?

Skrevet

Bor ikke i Oslo...men gikk til fastlegen og ble henvist til Haukeland sykehus. Ble gjort av en kjempeflink kirurg og betalte egenandel på under kr200. Reiseutgiftene fikk jeg refundert.

Fjernet 7 føflekker i samme slengen.

Ventetid var under 2 måneder.

Anbefaler deg å snakke med fastlegen først MEN ikke la ham gjøre det selv - har fjernet en på magen hos fastlegen og det ble kjempestygt. Blødde som en gris!

Skrevet

Pris?

Det er vanlig egenandel hos fastlegen det. Litt ekstra for bruk av utstyr.

Snuppa fikk fjernet en nå, tror vi betalte kr 222,- og det ble en pen liten strek etterpå som om en stund knapt vil synes. Sydde med pene små sting.

Skrevet

Bor ikke i Oslo...men gikk til fastlegen og ble henvist til Haukeland sykehus. Ble gjort av en kjempeflink kirurg og betalte egenandel på under kr200. Reiseutgiftene fikk jeg refundert.

Fjernet 7 føflekker i samme slengen.

Ventetid var under 2 måneder.

Anbefaler deg å snakke med fastlegen først MEN ikke la ham gjøre det selv - har fjernet en på magen hos fastlegen og det ble kjempestygt. Blødde som en gris!

Har fjernet hos fastlegen før, men tror ikke de har noen god kirurg å henvise til. Da må en jo betale, hvis det ikke er mistanke om kreft. Det her er rent kosmetisk.

Skrevet

Pris?

Det er vanlig egenandel hos fastlegen det. Litt ekstra for bruk av utstyr.

Snuppa fikk fjernet en nå, tror vi betalte kr 222,- og det ble en pen liten strek etterpå som om en stund knapt vil synes. Sydde med pene små sting.

Hele poenget er jo å ikke gjøre det hos fastlegen da, de gjør ingen pen jobb akkurat, har prøvd.

Private klinikker gjør det mye bedre.

Ørkenvandreren
Skrevet

Har ikke peiling.

Men jeg har sett noen eksempler på at resultatet blir penere ved å fryse bort føflekkene, enn å skjære dem bort.

Skrevet

Hele poenget er jo å ikke gjøre det hos fastlegen da, de gjør ingen pen jobb akkurat, har prøvd.

Tja, det kommer vel an på legen.

Jeg har fjernet føflekker både hos fastlegen og på privatklinikk, og det var ingen forskjell i kvaliteten for mitt vedkommende.

Skrevet

Har ikke peiling.

Men jeg har sett noen eksempler på at resultatet blir penere ved å fryse bort føflekkene, enn å skjære dem bort.

Jeg fikk to frosset vekk for ikke så lenge siden, og det var både smertefritt og pent resultat.

Skrevet

Har fjernet hos fastlegen før, men tror ikke de har noen god kirurg å henvise til. Da må en jo betale, hvis det ikke er mistanke om kreft. Det her er rent kosmetisk.

mine var også kosmetisk

Skrevet

Tja, det kommer vel an på legen.

Jeg har fjernet føflekker både hos fastlegen og på privatklinikk, og det var ingen forskjell i kvaliteten for mitt vedkommende.

Jeg har bare fjernet føflekker hos fastlegen. Hos meg ble det "pent nok", siden de har vært på kroppen så har jeg ikke brydd meg om at det har blitt små arr.

Men skulle jeg fjernet noen i ansiktet så hadde jeg bedt om rekvisisjon til en plastisk kirurg.

Skrevet

Jeg fikk to frosset vekk for ikke så lenge siden, og det var både smertefritt og pent resultat.

Hadde du på deg luer og votter da? *ser for seg

Skrevet

Hadde du på deg luer og votter da? *ser for seg

*fnis*

Jeg har for øvrig prøvd å fryse ræva av meg, men det går dessverre ikke. Fullstendig villedende uttrykk.

Skrevet

*fnis*

Jeg har for øvrig prøvd å fryse ræva av meg, men det går dessverre ikke. Fullstendig villedende uttrykk.

*LOL*

Skrevet

Jeg har bare fjernet føflekker hos fastlegen. Hos meg ble det "pent nok", siden de har vært på kroppen så har jeg ikke brydd meg om at det har blitt små arr.

Men skulle jeg fjernet noen i ansiktet så hadde jeg bedt om rekvisisjon til en plastisk kirurg.

Jeg fjernet et arr hos plastisk kirurg....og nå er det som var 0,5 cm stort - 5cm stort! :)

Jeg har visst sånn arrhud.

Skrevet

Eg har fjerna på Haukeland Sykehus etter henvisning frå fastlegen min...

Skrevet

Eg har fjerna på Haukeland Sykehus etter henvisning frå fastlegen min...

oslo området...

Skrevet

Jeg fjernet et arr hos plastisk kirurg....og nå er det som var 0,5 cm stort - 5cm stort! :)

Jeg har visst sånn arrhud.

Det hørtes ut som skikkelig uflaks!

Jeg er så heldig at jeg gror godt, arr som har vært skjemmende tidligere er nå nesten usynlige...

Skrevet

Jeg fjernet føflekker hos en vanlig hudlege (som jeg fikk henvisning til av fastlegen) og betalte bare vanlig egenandel (under 200 kroner)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...