Gemini Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Min fars sambo fyller 70 om et par måneders tid, og trenger egentlig ingenting, kanskje smykker (hun ble frastjålet smykkene sine for få år siden, men har kjøpt en del for forsikringspengene...). Hun er ganske sprek, danser blant annet en del. Vi kan evt. gå sammen og spleise med flere (min fars søsken & foreldre), slik at vi kan kjøpe en dyrere ting, men jeg vet uansett ikke hva det skulle bli... Noen som har gode tips? 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 En time hos fotpleier! Kan ikke slå feil! 0 Siter
Speak Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Dette er ikke dyrt, men ofte godt mottatt: Kurv med noe god mat, frukt, vin, e.l. 0 Siter
Gemini Skrevet 29. september 2005 Forfatter Skrevet 29. september 2005 Har hun en godstol? Ja, og de har ikke så god plass i leiligheten, så møbler er ganske uaktuelt tror jeg. 0 Siter
Gjest jordrotta Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Ja, og de har ikke så god plass i leiligheten, så møbler er ganske uaktuelt tror jeg. Pleier hun å ta perm i håret? Det er jo fort en tusenlapp, så det burde jo være bra å få gavekort på? 0 Siter
Gemini Skrevet 29. september 2005 Forfatter Skrevet 29. september 2005 Pleier hun å ta perm i håret? Det er jo fort en tusenlapp, så det burde jo være bra å få gavekort på? Nei... Men takk for tips! 0 Siter
Gemini Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 Ingen flere tips? Vel - da tror jeg det blir en dags spa-opphold el.lign. som en i familien foreslo i går. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.