Gå til innhold

Gavetips 70-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min fars sambo fyller 70 om et par måneders tid, og trenger egentlig ingenting, kanskje smykker (hun ble frastjålet smykkene sine for få år siden, men har kjøpt en del for forsikringspengene...). Hun er ganske sprek, danser blant annet en del.

Vi kan evt. gå sammen og spleise med flere (min fars søsken & foreldre), slik at vi kan kjøpe en dyrere ting, men jeg vet uansett ikke hva det skulle bli...

Noen som har gode tips?

Skrevet

Dette er ikke dyrt, men ofte godt mottatt: Kurv med noe god mat, frukt, vin, e.l.

Skrevet

Har hun en godstol?

Ja, og de har ikke så god plass i leiligheten, så møbler er ganske uaktuelt tror jeg.

Gjest jordrotta
Skrevet

Ja, og de har ikke så god plass i leiligheten, så møbler er ganske uaktuelt tror jeg.

Pleier hun å ta perm i håret? Det er jo fort en tusenlapp, så det burde jo være bra å få gavekort på?

Skrevet

Pleier hun å ta perm i håret? Det er jo fort en tusenlapp, så det burde jo være bra å få gavekort på?

Nei... Men takk for tips!

Skrevet

Ingen flere tips?

Vel - da tror jeg det blir en dags spa-opphold el.lign. som en i familien foreslo i går.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...