Gå til innhold

Bilder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser nedover her og ser at det blir nevnt brudebilder. Jeg sier det selv også, men begynner å tenke på hvorfor det heter det. Det er bruker jo være med en mann på bildet også.

Det er bare sånne tanker som dukker opp.

Kaller det bryllupsbilder jeg.

Skrevet

*Hehe* Hender meg og. Hender ofte at jeg går inn på 100 nyeste og ser at jeg har svart på noe og lurer:"Hva i all verden har jeg svart på nå?!"

*ler*

Det skjer meg også til stadig :)

Eller at noen har svart meg på noe jeg overhodet ikke kan huske å ha skrevet om...

Skrevet

*Hehe* Hender meg og. Hender ofte at jeg går inn på 100 nyeste og ser at jeg har svart på noe og lurer:"Hva i all verden har jeg svart på nå?!"

Det er verst når man diskuterer tre forskjellige steder i samme tråd. Da gjelder det å holde tunga rett i munnen. Da hender det at jeg må inn på tråden for å se hva jeg egentlig har fått svar på :o)

Skrevet

Kaller det bryllupsbilder jeg.

Det er jo egentlig det det er. Får prøve å begynne å si det i stedet. Brudebilder er i hvertfall lettere å si.

Gjest bare lurer bare...
Skrevet

Dattera mi har stukket av med brudebildene mine. Det er helt greit, det er jo faren hennes. Nå er ikke jeg på besøk der uansett så det spiller ingen rolle.

Er du ikke på besøk hos dattera di?

laguna1365380434
Skrevet

No way! Jeg har masse albumog bilder som jeg synes det er koselig å kikke i.

Jeg hadde vel muligens tatt ned eventuelle brudebilder fra praktplasser på veggen og peishylla og sånn,men ikke snakk om at jeg kaster bilder!

:-)

Skrevet

Er du ikke på besøk hos dattera di?

Nei, jeg får ikke besøkt verken dattera mi, sønnen min, venninnene mine eller foreldrene mine. Det er kjipt men lite jeg får gjort med det.

Det er nok verst for dattera mi, hun grein som bare det fordi hun ikke fant noen leilighet som jeg kom inn. Vi får håpe hun finner en neste gang.

Skrevet

Jeg er fortsatt gift, så det med bryllupsbilder er ikke så aktuelt for egen del.

Men ellers i slekta og i venneflokken har jo folk skilt lag, og i den grad vi har bryllupsbilder hengende framme, så tas de ned når folk flytter fra hverandre.

Fra våre egne liv, som også inneholder exer, så er de definitivt ikke radert ut av livene våre. Bilder henger ikke framme, men albumer eksisterer. "Løsbilder" er nok ryddet bort, men ikke kastet.

Skrevet

Det er verst når man diskuterer tre forskjellige steder i samme tråd. Da gjelder det å holde tunga rett i munnen. Da hender det at jeg må inn på tråden for å se hva jeg egentlig har fått svar på :o)

Jeg må ofte inn i tråden for se hva det egentlig er jeg har svart på - og jeg tror jeg har svart feil også i tro på at jeg svarte på noe annet i samme tråden. :o)

Skrevet

Jeg leser nedover her og ser at det blir nevnt brudebilder. Jeg sier det selv også, men begynner å tenke på hvorfor det heter det. Det er bruker jo være med en mann på bildet også.

Det er bare sånne tanker som dukker opp.

hehe...vet du det tenkte jeg akkurat når jeg skrev innlegget, lurte på om jeg skulle skrive bryllupsbilder....men det ble liksom så teit, alle sier jo brudebilder, men egentlig er jo det helt feil.

Skrevet

No way! Jeg har masse albumog bilder som jeg synes det er koselig å kikke i.

Jeg hadde vel muligens tatt ned eventuelle brudebilder fra praktplasser på veggen og peishylla og sånn,men ikke snakk om at jeg kaster bilder!

:-)

Godt noen er enig med meg:o)

Skrevet

Nei, jeg får ikke besøkt verken dattera mi, sønnen min, venninnene mine eller foreldrene mine. Det er kjipt men lite jeg får gjort med det.

Det er nok verst for dattera mi, hun grein som bare det fordi hun ikke fant noen leilighet som jeg kom inn. Vi får håpe hun finner en neste gang.

Hvorfor kommer du ikke inn noen steder da? Sitter du i rullestol eller noe? I så fall må du beklage, men det har jeg ikke fått med meg...

Skrevet

Hvorfor kommer du ikke inn noen steder da? Sitter du i rullestol eller noe? I så fall må du beklage, men det har jeg ikke fått med meg...

PST - hun har ræv som en låvedør og datra nekter å bo på gård. :)

Skrevet

Jeg må ofte inn i tråden for se hva det egentlig er jeg har svart på - og jeg tror jeg har svart feil også i tro på at jeg svarte på noe annet i samme tråden. :o)

Du kunne prøvd med gummistrikk! :)

Skrevet

PST - hun har ræv som en låvedør og datra nekter å bo på gård. :)

oki :o)

Skrevet

hehe...vet du det tenkte jeg akkurat når jeg skrev innlegget, lurte på om jeg skulle skrive bryllupsbilder....men det ble liksom så teit, alle sier jo brudebilder, men egentlig er jo det helt feil.

Har aldri hørt noen som kaller det brudebilder jeg...KUN bryllupsbilder. Blir så irritert over alle disse damene som mener at denne dagen bare var til for dem, for at de kunne stase seg opp som en prinsesse liksom....

Skrevet

Nei, det ville jeg aldri ha gjort, selv om vi hadde gått fra hverandre. Men jeg hadde neppe hatt det framme heller da...

Skrevet

Nei, jeg har ikke kastet bilder av eksene mine. Og skulle mine kjære og jeg bli skilt, kommer jeg ikke til å kaste brudebildene.

Mine foreldre er skilt, og et av de fineste bildene jeg har av dem er brudebildet deres. Så fine og lykkelige - den gangen. Koselig å tenke på i ettertid. Og det vil kanskje våre barn synes også - hvis vi mot formodning skulle skilles en gang?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...