Gå til innhold

Jeg har i alle fall lært noe på DOL :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg får kritikk og surmagede oppgulp på jobben nå - så preller det liksom av meg. Så lenge jeg vet at jeg har gjort en god jobb - så kan de si hva de vil -de surmaga kaklehønene. :)

Man lærer her på DOL å ikke ta alt personlig -og at man må ikke på død og liv være venn med alle :)

HURRA! *s*

Skrevet

Jepp....og så er det alltid noen som kan fortelle deg et det er DE og ikke du som er rævhøl, og er du deppa så er det alltid noen som har det verre, og da blir en liksom i litt bedre humør fordi en ikke er like deppa som dem.

Og trenger du tips til hva du skal ha til middag, så får du det og her......livet blir lettere med DOL :o)

Skrevet

jepp det har jeg også skjønt. jeg MÅ ikke være bestevenn med alle her:)

Skrevet

Det er bra, jeg husker jo deg som satt forskremt borte i et hjørne her inne og ikke turte å si noe i mot noen, hehe

Skrevet

I tillegg så tilgir du personer som overreagerer og angriper deg uten grunn når de ber pent om unnskyldning - det er heller ingen dårlig egenskap å ha :)

Skrevet

Det er bra, jeg husker jo deg som satt forskremt borte i et hjørne her inne og ikke turte å si noe i mot noen, hehe

Tuller du? hehe

Skrevet

Hehe, var det ikke slik da?

Mulig! :) jeg grein vel også tror jeg! hehe

Skrevet

Mulig! :) jeg grein vel også tror jeg! hehe

Hehe, det vet ikke jeg noe om, du grein sikkert i stillhet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...