Gå til innhold

Du vet du er hekta på dol...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klart det. Og nå var det et nytt blått svar der! :-D

Like spennende hver gang det. Kan du skjønne at noen gidder å se på hotel Cæsar hihi

Skrevet

Det tar litt tid før maskinen starter skjønner du så jeg rekker akkurat kaffen i mellomtida før jeg setter meg til for dagen :o)

He he, akkurat det samme her, i den rekkefølgen.

Skrevet

He he, akkurat det samme her, i den rekkefølgen.

Hihi, kanskje det er vi med kaffen som noen kaller den harde kjernen ;o)

Skrevet

hm.. den skjønte jeg ikke.

*dum*

Noen ganger hvis man prøver å komme inn på en internettside som f.eks. er tatt av serveren, får man feilmeldingen "404 File Not Found".

Jeg forbandt 404 med noe galt, altså... :)

Gjest svarer jeg
Skrevet

*dum*

Det er en slags feilmeldingskode.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Når du kjenner bare skuffelsen brer seg fra hodet og helt ned til tåspissene når du ikke har noen nye blåe linjer på "svar til meg"

Skrevet

Hihi, kanskje det er vi med kaffen som noen kaller den harde kjernen ;o)

He he, ja der har du det!

Skrevet

Man slår da på pcen og så lager kaffen. Da er man i gang :o)

Slår man noen gang AV pc-en?

hihi

Min pc går i "dvale-tilstand", (eller standby) sånn at jeg får den fort igang. Sjekker svar til meg og 100 nyeste, samt mailen før jeg går på jobb, de fleste dager i alle fall... Altfor mye tid som brukes her... jaja...

Skrevet

Slår man noen gang AV pc-en?

hihi

Min pc går i "dvale-tilstand", (eller standby) sånn at jeg får den fort igang. Sjekker svar til meg og 100 nyeste, samt mailen før jeg går på jobb, de fleste dager i alle fall... Altfor mye tid som brukes her... jaja...

Den slår seg likevel ikke fort nok på for meg ;o)

Skrevet

Den slår seg likevel ikke fort nok på for meg ;o)

I standby (som ikke er like "av" som hibernate/dvale), så går det fortere. :-)

Skrevet

I standby (som ikke er like "av" som hibernate/dvale), så går det fortere. :-)

LOL, snakk om å være hekta :o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

-når du tar kaffen og første røyken om morran sammen med andre dolere :o)

Eller når du kommer hjem fra jobb, sparker av deg skoene, og sjekker dol,før du begynner på middagen.

Skrevet

Jeg skjønte jeg var hekta den gangen jeg refererte til Dr. Phil ved å skrive Dr. Online istedet...

Skrevet

*dum*

Nå ble jeg jaggu letta for at jeg ikke var den eneste som ikke skjønte den der ;-)

Skrevet

He he..

Minner meg om en lignende tråd som stod her en gang;

Du vet du er hekta på dol når roper på webmaster når du skal ha hjelp av vaktmesteren =)

*gapskratter*

Skrevet

Nå ble jeg jaggu letta for at jeg ikke var den eneste som ikke skjønte den der ;-)

Viser bare hvor dypt internettskadet jeg er... ;)

Skrevet

Viser bare hvor dypt internettskadet jeg er... ;)

Og kanskje like bra at jeg ikke er så hekta som jeg trodde ;-)

Skrevet

Ha ha! Da jeg frekventerte dol betydelig oftere enn jeg gjør nå, så hendte det en morgen at jeg våkna litt seinere enn vanlig. Min første tanke: "Å, faen! Jeg har forsovet meg til dol!"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...