Gå til innhold

FU: Er det harry å dra på danskebåten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klart det er harry. Men også dritmorro hvis man reiser med morsomme mennesker.

Like harry som å dra på harrytur til Sverige.

kommer an på hvor gammel man er. synes ikke det er harry dersom en gjeng 19åringer(som jeg selv er..) tar båten for å feste å handle diverse saker, men de som er litt eldre..ja,kanskje litt harry..

Annonse

kommer an på hvor gammel man er. synes ikke det er harry dersom en gjeng 19åringer(som jeg selv er..) tar båten for å feste å handle diverse saker, men de som er litt eldre..ja,kanskje litt harry..

Jeg synes der er harry og moro men jeg har verken pula eller spydd enda da så kanskje jeg ikke er den rette til å svare.

laguna1365380434

Du er VELDIG optimistisk, hvis du tror din ungdom fritar deg fra å være harry, sånn pr. def..;-)

Det finnes mest defintivt harry nittenåringer, og også (særlig?) på danskebåten.

Men harryfaktoren kan selvsagt gjerne bli mere i øynefallende ved fremskreden alder..;-)

Hvordan ellers skal man komme seg til danmark?

Men om man bare skal på tur, feste, handle og sånn.... Ja, det er harry, men ganske gøy allikevel. ;)

Husk reisesyketabletter! Det er ILLE å være både fyllesyk OG sjøsyk samtidig. Guffen blanding.

Hvordan ellers skal man komme seg til danmark?

Men om man bare skal på tur, feste, handle og sånn.... Ja, det er harry, men ganske gøy allikevel. ;)

Husk reisesyketabletter! Det er ILLE å være både fyllesyk OG sjøsyk samtidig. Guffen blanding.

Jeg tok nattbuss i sommer tur/retur til København, så det går an å komme seg dit på andre måter. Danskebåten er å anbefale for det er mye enklere å ha sex der enn i en buss;)

Annonse

Er det ikke 20-års grense på danske båten da? Eller har du kanskje pappa med til å holde deg i hånden :o)

laguna1365380434

Det er ikke mer "harry" å overnatte på Color Line enn på Pers Hotel.

Jeg har ofte reist med Dans(k)ebåten sammen med min (familiserte:) elsker, og vi har hatt heftig og deilig sex.

Thihi

Nei, men så er pers hotell selveste definisjonen på harry også da..;-) Så det sa ikke stort.

:-)

Gjest Sløv elskerinne

Nei, men så er pers hotell selveste definisjonen på harry også da..;-) Så det sa ikke stort.

:-)

ler*

Poenget er at det er "harry" for meg å dra med Danskebåten, men av-og-til er bare helt ålreit å være HARRY.

Det er harry å dra på danskebåten for å feste og handle kjøtt.

Det er ikke harry å ta danskebåten fordi man skal til Danmark eller lenger og bruker båten som transport.

Slik er mitt syn.

Jeg er enig i det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...