Gå til innhold

FU: Er det harry å dra på danskebåten?

Anbefalte innlegg

Det er få eller ingen ting som er "harry" i seg selv. Det avhenger helt og holdent av måten de gjøres på.

".........................................."

"Det avhenger helt og holdent av måten de gjøres på."

Godt sagt.

Fortsetter under...

kommer an på hvor gammel man er. synes ikke det er harry dersom en gjeng 19åringer(som jeg selv er..) tar båten for å feste å handle diverse saker, men de som er litt eldre..ja,kanskje litt harry..

Synes egentlig at det er mere harry med 19-åringer som ikke er gamle nok enn med pensjonister som kan gjøre akkurat hva de vil og måtte ønske.

Hvordan ellers skal man komme seg til danmark?

Men om man bare skal på tur, feste, handle og sånn.... Ja, det er harry, men ganske gøy allikevel. ;)

Husk reisesyketabletter! Det er ILLE å være både fyllesyk OG sjøsyk samtidig. Guffen blanding.

det går da fly

enkelt og kjapt og du slipper lukta av spy

Gjest schnachtswürde

Jeg vet ikke hvorfor det er harry, og skjønner ikke begrepet.

Jeg bruker Stena til seminarer, det er fint for da blir folk med og da stikker de ikke av fra kursa. Taxfree er svinedyrt, men det er ikke mitt problem.

Annonse

Synes egentlig at det er mere harry med 19-åringer som ikke er gamle nok enn med pensjonister som kan gjøre akkurat hva de vil og måtte ønske.

ja jeg er klar over jeg ikke er gammel nok, derfor har ikke jeg vært på danskebåten enda, ikke for å feste hvertfall... og jeg sa ikke det ikke var harry å være på danskebåten for å pule,spy og drikke seg drita, men trenger ikke være harry for å ta den for å feste...(med måte...)

ja, det er vel 20 årsgrense nettopp for å holde slike "harry" ungdommer som bare er ute etter å lage oppstyr og bråk og drikke seg fra sans og samling borte, men hva med de litt eldre som slett ikke er noe bedre... synes det er tåpelig jeg.

ja jeg er klar over jeg ikke er gammel nok, derfor har ikke jeg vært på danskebåten enda, ikke for å feste hvertfall... og jeg sa ikke det ikke var harry å være på danskebåten for å pule,spy og drikke seg drita, men trenger ikke være harry for å ta den for å feste...(med måte...)

ja, det er vel 20 årsgrense nettopp for å holde slike "harry" ungdommer som bare er ute etter å lage oppstyr og bråk og drikke seg fra sans og samling borte, men hva med de litt eldre som slett ikke er noe bedre... synes det er tåpelig jeg.

Det er tåpelig uansett, men å være tåpelig som pensjonist er greit. Da har man ofte sperringer som trenges å løses opp, og det skader ingen. Ungdommer kan skade seg selv på en helt annen måte.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...