Gå til innhold

JIPPI, nå begynner Otto Jespersen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rikets Røst, genialt program, jeg simpelthen elsker den fyren.

Gjest Mi e forskjellie du
Skrevet

Og jeg kan ikke fordra ham ! Tåler ikke trynet på det fyren, for ikke å snakke om det vrøvlet som kommer ut av munnen hans.

Skrevet

Ja han er kul! Sist satt jeg og gledet meg til den der talen han alltid har på slutten, men den uteble desverre.....

Skrevet

Og jeg takler ham ikke. Han er ikke morsom i det hele tatt. Sånn som han driver med parodier og alt, det er ike kjekt i det hele tatt.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Han har vel dratt en eller annen bra vits, men jeg mener fyrens humoristiske sans er sterkt overdrevet.

laguna1365380434
Skrevet

Otto er en kul kar! Ser på jeg også! :-)

Skrevet

Det er jo bare enda bedre! ;)

Det skal jeg se ja! :o) Ikke alt er like morsomt, men det kommer en og annen perle!

Skrevet

Det skal jeg se ja! :o) Ikke alt er like morsomt, men det kommer en og annen perle!

Jeg synes ikke den tandre miljøvernministeren er morsom lenger, men innslaget med livredningsdukka var utstyrtelig morsomt. Jeg lo så jeg ramla på gulvet.

Skrevet

Jeg synes ikke den tandre miljøvernministeren er morsom lenger, men innslaget med livredningsdukka var utstyrtelig morsomt. Jeg lo så jeg ramla på gulvet.

Enig, de har dratt Hareide langt nok nå. Og hvor ble det av Lena møter ekser!?

Skrevet

Enig, de har dratt Hareide langt nok nå. Og hvor ble det av Lena møter ekser!?

Nei, si det. Lena-innslaget var ingen dum ide, men det ble for langt.

"Ærlige klær" i går var også bra.

Skrevet

Synes det er litt tamt. Av norges 3 morsomste menn har Otto 2 av dem til fri disposisjon (Harald Eia er ikke der). Men med Henrik Elvestad og Espen Eckbo på laget burde det være lov til å kreve mer av konseptet.

Skrevet

Nei, si det. Lena-innslaget var ingen dum ide, men det ble for langt.

"Ærlige klær" i går var også bra.

*Ler* Ja, Ærlige klær var ikke så dumt. :o)

Skrevet

Fulgte serien hans i vår, syns det var morsommere da. Men han vestkanthomoen Sigurd Almli (var det det??) var knallbra :o)

Ellers så jeg Antonsen og co på NRK i går, det var bra!!!! Spesielt han bitukkeieren i "Ærlige klær", satt mutters aleine og lo høyt, hehehe.

Skrevet

Synes det er litt tamt. Av norges 3 morsomste menn har Otto 2 av dem til fri disposisjon (Harald Eia er ikke der). Men med Henrik Elvestad og Espen Eckbo på laget burde det være lov til å kreve mer av konseptet.

Jeg liker også Eckbo og Elvestad. Og så liker jeg Almås :)

Hvem er din 3.?

Skrevet

Skjønte det nå -Eia

Skrevet

Jeg liker også Eckbo og Elvestad. Og så liker jeg Almås :)

Hvem er din 3.?

Harald Eia.

Han er forresten nummer 1, Eckbo er nummer 2 og Elvestad er nummer 3. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...