Gå til innhold

Om å fiske med levende agn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker de tøffeste gutta brukte levende mort da vi som barn fiska gjedde.

Selv hadde jeg aldri hjerte til det.

Men det her får faen meg magen min til å vrenge seg, og jeg tar meg selv i å bli mer hissig enn når noen kverker mennesker.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107905

Fyttifaeninnihelvete!

Skrevet

Helt enig. Greide ikke å lese ferdig artikkelen engang. Måtte glemme hele synet, for det så helt grusomt ut. Forstår ikke at noen kan gjøre slikt. Dyr skal ikke misbrukes!!

Jeg er en annen
Skrevet

Jeg så dette i VG tidligere i dag. Da tenkte jeg: Disse menneskene fortjener å bli utsatt for akkurat det samme, og jeg ville ikke løftet en finger for å hindre det om jeg hadde kunnet. Nå, flere timer senere, etter å ha tenkt meg om, mener jeg akkurat det samme.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

AAAAAAAAHH!!!!! GRRRRRRR!!! :o(

*eder og galle*

Er helt målløs for annet enn bannskap. Fy faan, mennesker er hjerteløse! :o(

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg hater dyremishandling!!

Så ei jente (ca 16år) i parken i dag som sparket og kløyp hunden, hadde og knytt et tau rundt halsen og rundt magen/rompa.

Var på vei bort å si noe til henne, men hun forsvant.

Jeg begynte neste å gråte... Stakkars hund :(

Skrevet

Fy faen noe så fælt!! Stakkars stakkars hunder og katter som må gjennom gå, at mennesker kan gjøre sånne ting - jeg fatter det ikke. Det er jo levende vesener!

Jeg får helt vondt av å lese det, det er til å gråte av. Som det M.Angelica også forteller om, - noen skulle aldri hatt hund!

Men dette var fælt.

Skrevet

Bestialske svin!! At det i det hele tatt er mulig å komme på noe så grusomt?

Jeg er en annen
Skrevet

Fy faen noe så fælt!! Stakkars stakkars hunder og katter som må gjennom gå, at mennesker kan gjøre sånne ting - jeg fatter det ikke. Det er jo levende vesener!

Jeg får helt vondt av å lese det, det er til å gråte av. Som det M.Angelica også forteller om, - noen skulle aldri hatt hund!

Men dette var fælt.

Ja, slikt er jævlig, ikke minst fordi alt tyder på at andre pattedyrs smerteopplevelse er lik vår. Mennesket er ikke det eneste dyret med bevissthet.

Skrevet

Ja fy f¤#*, så j*%lig....

Så overskriften utenpå VG da jeg var i butikken tidligere i kveld.

Det er sykt!

laguna1365380434
Skrevet

Å fy faen! :-(

Helt, helt utrolig! At de KAN! Jeg fatter bare ikke hvor kjip man kan bli!

Skrevet

Jeg klikker ikke på linken, men du mener nok noe fælt mannen min fortalte han hadde lest i dag. Grusomt.

Skrevet

Burde vel hengt fiskeren på samme måten og sett om "pipen" fikk en annen lyd når fangsten meldte sin ankomst:-)

Noe av det mest groteske jeg har sett!!

Skrevet

FYYYYY F..... Dette er noe av det værste jeg har sett. Enig med de som mener man burde gjøre det samme med de som utfører sånne handlinger.

Denne artikkelen vekker alt av følelser i meg av hat, fortvilelse, frustrasjon og hjelpløshet. Skulle ønske jeg/noen kunne gjøre noe for å hjelpe disse stakkars dyrene.

Skrevet

Kvalmt!

Når det er sagt, tror du ikke leppa vill revne dersom du begynte å taue dyret etter en båt? For å fiske hai er det vel bare å tre en krok i en blodig kjøttklump og hive det hele over bord? Hvilken nytte skulle en levende hund ha?

Synes bare det høres litt underlig ut. Det ville ikke vært første gang noen startet en "story" på morro.

Bonzaikatter, anyone?

Skrevet

Jeg tror ikke et øyebikk på den historien der - hunden har til og med halsbånd.

Gjest Minas Tirith
Skrevet

FYYYYY F..... Dette er noe av det værste jeg har sett. Enig med de som mener man burde gjøre det samme med de som utfører sånne handlinger.

Denne artikkelen vekker alt av følelser i meg av hat, fortvilelse, frustrasjon og hjelpløshet. Skulle ønske jeg/noen kunne gjøre noe for å hjelpe disse stakkars dyrene.

Jeg mener _ikke_ at du ikke reagerer med full rett (jeg synes også det var ekkelt, selv om jeg er enig med nick øverst her, som tvilte på om dette var sant).

MEN jeg skulle ønske det var flere reaksjoner som din her nettopp, når det gjelder mennesklige lidelser _også_ (ikke i stedet for) rundt i verden.

Det er så ille, folk er altfor vant til det.

Skrevet

Stakkars hund!

*går og klapper hunden min på hodet og forsikrer den om at den aldri skal bli fiskemat*

Kjenner at jeg blir forbanna, hvem fa** setter en krok i leppa på hunden! Sykt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...