Spirea Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Du tenker omtrent som meg. I tillegg er Singer'n made in China, og IMHO, kvalitet er ikke kinesernes store styrke. Janome er laget i Japan. Me like. Min mor brukte i løpet av min oppvekst mye tid på å artikulere kraftuttrykk vedrørende fiaskomodellen til Singer. Den var lekker og kunne brettes ned i et sybord i teak - voila! Invisible. Jeg har ingen gode vibber mht. Singer. 0 Siter
briv Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Min mor brukte i løpet av min oppvekst mye tid på å artikulere kraftuttrykk vedrørende fiaskomodellen til Singer. Den var lekker og kunne brettes ned i et sybord i teak - voila! Invisible. Jeg har ingen gode vibber mht. Singer. Hei, vi har en slik hjemme! Men den er ok, bare at bordbena er for korte så mine knær og lår ikke får plass. Og så kan jeg ikke sy elastiske sportstøysømmer særlig bra. Ønsker meg ny, men billig. Noen tips?? Briv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.