Gå til innhold

Psykisk ustabile kvinnfolk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det får du meg aldri til å innrømme...

Hehe...det vil jeg tro.

• Svar 287
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

44

• mrxx

26

• flisa

19

• Babette

19

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tar nok sin tid før jeg blir fornøyd i natt...

Men du får ham først i morgen *snill*

:-D

Da er jeg fornøyd vet du. *s*

God helg - med S.O. hehe du tok den?

;)

Skrevet

;)

Got it! :)

Skrevet

kan man hete Nemi? Er det et norsk navn? nå sjekke på SSB

Skrevet

Jeg tenker bare på tegneseriefiguren når jeg hører det navnet.

Skrevet

Jeg tenker bare på tegneseriefiguren når jeg hører det navnet.

ja det gjør jeg også. i følge SSB så er det 8 kvinner i landet som heter det. Hva slags foreldre kaller barnet sitt for Nemi?

Skrevet

Det kan jo tenkes at mannen har andre kvaliteter enn utseende?

Det er ikke alle kvinner som går kun etter det ytre, vet du...

Skrevet

Det kan jo tenkes at mannen har andre kvaliteter enn utseende?

Det er ikke alle kvinner som går kun etter det ytre, vet du...

Nå er det, som skrevet noen dusin ganger nedover her, ikke utseende hans som er problemet, men hans trang til å feie over 17 år gamle jenter som 47-åring.

Skrevet

Godt spørsmål.

Det er noen Lynvingen-aktig over det navnet.

Skrevet

Nå er det, som skrevet noen dusin ganger nedover her, ikke utseende hans som er problemet, men hans trang til å feie over 17 år gamle jenter som 47-åring.

Det er vel fordi de fleste mannfolk kun går etter utseende. Og "damer" i slutten av tenårene og opp til begynnelsen av 20-åra er vel de som er "vakrest" i de fleste menns øyne.

Menn er jo verdens enkleste kreaturer...

Skrevet

ja det gjør jeg også. i følge SSB så er det 8 kvinner i landet som heter det. Hva slags foreldre kaller barnet sitt for Nemi?

Kan hende hun har kalt seg Nemi selv.. Syns det var litt tøft navn jeg.. tenkte på tegneseriefiguren!

Skrevet

ja, særlig...

hehe

;)

Det er sant, tenk om øynene tilhører Milde? Se nøye etter da, så ser du likheten-)

Skrevet

;)

S.O??,,,den tok ikke jeg......Jo foresten, det er sikkert Svein O. Høyby. Lurulf skal sikkert ha besøk av han.

Skrevet

Got it! :)

S.O.??.....Svein O. Høyby. Skal du ha besøk av han nå?

Skrevet

S.O??,,,den tok ikke jeg......Jo foresten, det er sikkert Svein O. Høyby. Lurulf skal sikkert ha besøk av han.

Jo, tusen takk, du!

Så det var derfor det ble sånn trengsel i senga mi i natt...

Skrevet

S.O.??.....Svein O. Høyby. Skal du ha besøk av han nå?

Milde og Høiby må være en uslåelig kombinasjon!

Den er det ikke mange som kommer opp mot :(

Gjest papirtiger
Skrevet

Jeg lurer egentlig litt på hvor mange av kvinnfolka her som hadde kritisert meg dersom hovedpersonen var Dorthe Skappel, og hun for 5 år siden hadde vært samboer med en 17 år gammel gutt.

Og det til tross for at Dorthe er godt over 10 år yngre enn Milde.

Det hadde vært like patetisk :)

Tror Nemi kommer til å tiltrekke seg rimelig patetiske mannfolk i fremtiden også. Hvilken fornuftig man vil ha en kjæreste hvis eks var haugammel..

Hadde jeg møtt den imaginære 17-år gamle eksen til Dorthe, så hadde jeg ledd meg i hjel :)

Skrevet

Milde og Høiby må være en uslåelig kombinasjon!

Den er det ikke mange som kommer opp mot :(

Hehe nei, det bare må bli en høydare

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Nja, jeg vinklet vel egentlig ikke hovedinnlegget inn på noe som har med utseende å gjøre.

Det er dere som tolket det slik, selv om jeg et eller annet sted under her sammenlignet ham med en breiflabb, og skrev at mannen ikke akkurat er noe fruktfat.

I hovedinnlegget siktet jeg til fyrens omgang med fjortiser, selv om jeg ikke skrev det.

Jeg registrerer at det bare er de eldre her som rabler, noe jeg naturligvis tolker dithen at de tynges av sin alderdom og føler seg truffet.

Han minner meg om han derre Raymond-figuren, eller hva han heter, fra Østfold.

Fra dyreverdenen, synes jeg han har mest til felles med en st. bernhards hund.

Skrevet

Hvem tenkte på smørbukk? Cowboy-Laila? Hehe. Jeg så den dama legge ut et bilde av en eller annen kjendis hun lignet på her forleden, og forsto at hun ikke eier spesielt mye selvinnsikt. :)

Hehe, så du ble fornærmet ja. Vel, deg om det.

"Jeg så den dama legge ut et bilde av en eller annen kjendis hun lignet på her forleden, og forsto at hun ikke eier spesielt mye selvinnsikt. :)"

Her forleden - den var jaggu god? Jeg har ikke lagt ut noe bilde av meg selv, eller hvem jeg eventuellt skulle ligne. Har omtrent ikke vært på nettet de siste månedene heller, får bare vondt i hodet av det (stort sett). OG har hatt langt viktigere ting å bruke tiden til.

Husker det var en gjettekonkurranse her i mars var det vel, og da skulle andre doler legge ut bilder av hvem de trodde de forskjellige nickene lignet på. Det er mulig det er dette du husker, for jeg ligner ikke mye på "dommer Amy" av utseènde - det er sant :-)

Amber var det vel som trodde jeg lignet henne og jeg ser for meg Amber Sun som Meg Ryan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...