Gå til innhold

Psykisk ustabile kvinnfolk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen jenter liker menn som ikke forventer at de skal være glattbarbert og se ut som 11-åringer.

• Svar 287
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

44

• mrxx

26

• flisa

19

• Babette

19

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe, enig i at han ikke ser ut som et fruktfat og ikke ser han videre blid ut heller, men det er jo mulig at han er mye blidere enn han ser ut til å være.

Det må jo være noe som gjør at ungjentene faller for han, er det kun kjendisstatusen kanskje? Da er jentene jævlig enkle i tilfelle.

Jenter er så enkle.

Jeg husker da jeg begynte å gå på byen, og Helge Hammelow-Berg og denne andre bartenissen på TVNorge var rikskjendiser. Hvordan de hang på de samme diskotekene som den gang 18 år gamle meg, og hvordan jentene stimlet rundt dem, tok imot shotsene de spanderte, og forlot stedet arm i arm med dem på vei til nachpiel ved stengetid.

Har selv vært ute med noen b-kjendiser, og så fort de forteller hvem de er kaster kvinnfolka seg over dem og gjør hva som helst.

Så at mange jenter gjør hva som helst på grunn av litt kjendisstatus, hersker det ingen tvil om.

Skrevet

Hehe, enig i at han ikke ser ut som et fruktfat og ikke ser han videre blid ut heller, men det er jo mulig at han er mye blidere enn han ser ut til å være.

Det må jo være noe som gjør at ungjentene faller for han, er det kun kjendisstatusen kanskje? Da er jentene jævlig enkle i tilfelle.

Mange jenter og kvinner lar seg blinde fullstendig av en velfylt bankkonto og et kjent navn...

Skrevet

Jenter er så enkle.

Jeg husker da jeg begynte å gå på byen, og Helge Hammelow-Berg og denne andre bartenissen på TVNorge var rikskjendiser. Hvordan de hang på de samme diskotekene som den gang 18 år gamle meg, og hvordan jentene stimlet rundt dem, tok imot shotsene de spanderte, og forlot stedet arm i arm med dem på vei til nachpiel ved stengetid.

Har selv vært ute med noen b-kjendiser, og så fort de forteller hvem de er kaster kvinnfolka seg over dem og gjør hva som helst.

Så at mange jenter gjør hva som helst på grunn av litt kjendisstatus, hersker det ingen tvil om.

Det har du desverre så alt for rett i.

Lurer litt på hva disse jentene mener om seg selv etter at det har gått noen år og de har "modnet" litt?

Skrevet

Det har du helt rett i Babette. :o) Det er så mye annet enn utseendet som teller til syvende og sist.

Men når fyren ser ut som en kronisk pissed off surpomp av en breiflabb i trynet, og i tillegg er kjent for å feie over jenter han kunne vært bestefaren til, så holder det ikke med litt sjarm - hvis fyren skulle være i besittelse av det, noe jeg tviler veldig på.

Er nok kjendisstatusen, ja.

Skrevet

Det har du desverre så alt for rett i.

Lurer litt på hva disse jentene mener om seg selv etter at det har gått noen år og de har "modnet" litt?

Spørs om disse jentene noen gang tar til vett. :)

Skrevet

Men når fyren ser ut som en kronisk pissed off surpomp av en breiflabb i trynet, og i tillegg er kjent for å feie over jenter han kunne vært bestefaren til, så holder det ikke med litt sjarm - hvis fyren skulle være i besittelse av det, noe jeg tviler veldig på.

Er nok kjendisstatusen, ja.

Tenkte generellt jeg da. Av det jeg har sett av fyren på skjermen så har han neppe nok sjarm til å klare å få meg til sengs i alle fall. :o)

Han ser jo ut som en bulldog...

Skrevet

Det er ikke alderforskjellen som er problemet. Jeg hadde ikke leet på øyelokket dersom fyren het Sean Connery.

Men se på mannen! Jeg møtte han i Oslo her om dagen, og han ser til og med bedre ut på tv enn i RL.

Ikke nok med at fyren ikke er noe fruktfat, men han er en kronisk glefsende surpomp.

Nei, spør du meg burde mannen bytte plass med noen av valpene under. Han ville fungert utmerket som agn!

Jeg har møtt Tor en del gjennom jobben og noen kronisk glefsende surpomp er han ikke, han er faktisk ganske kul, og man trenger ikke være psykisk utstabil om man faller for en eldre mann som ikke ser ut som Don Juan.

Har selv vært sammen med en mann som var 20 år eldre enn meg i 3 år, jeg var 20 han var 40. Når jeg ser ham i dag tenker jeg, herregud var jeg virkelig sammen med den gamlingen??

Det kommer nok sannsynligvis Nemi til å tenke når hun ser Tor om noen år også.

Skrevet

Jenter er så enkle.

Hehe, det er sant. Bare å se på hvordan jentene står å henger foran scenekanten når et band spiller også. Bandet trenger ikke å være superkjent en gang.

Konklusjonen er at både du og jeg burde ha vært litt kjendiser, bare bitte litt hadde gjort seg.

Skrevet

DET forstår jeg.

Og jeg kan derfor fremdeles ikke se hva du finner av det hos han?

:-)

Han utstråler selvsikkerhet, og virker litt sint på en autoritær måte. Hvis han samtidig har hår på underarmene og disse ikke er for tynne, er jeg fornøyd.

Tusen ganger heller Tor Milde enn Ole i`Dole. Har ikke han også en ung og vakker kone? Han ser jo ut som en guttunge, men er vel godt over 40.

Skrevet

Mange jenter og kvinner lar seg blinde fullstendig av en velfylt bankkonto og et kjent navn...

Du har et poeng der. Men at de orker hvis det er kun det som trekker.

Skrevet

Det har du helt rett i Babette. :o) Det er så mye annet enn utseendet som teller til syvende og sist.

Ja, men jeg synes altså ikke at Milde er stygg eller frastøtende. Det er noe paddeaktig over ansiktet hans, riktignok, men det gjør ikke noe.

Skrevet

Jeg har møtt Tor en del gjennom jobben og noen kronisk glefsende surpomp er han ikke, han er faktisk ganske kul, og man trenger ikke være psykisk utstabil om man faller for en eldre mann som ikke ser ut som Don Juan.

Har selv vært sammen med en mann som var 20 år eldre enn meg i 3 år, jeg var 20 han var 40. Når jeg ser ham i dag tenker jeg, herregud var jeg virkelig sammen med den gamlingen??

Det kommer nok sannsynligvis Nemi til å tenke når hun ser Tor om noen år også.

Men det er også forskjell på 40 og 52.

Din 40-åring hadde f.eks. aldri vært en 50-åring som feide over en 17-åring, slik denne Milde-skapningen visstnok har vært.

Det sier mye mer om ham enn hans utseende gjør.

Skrevet

Hehe, det er sant. Bare å se på hvordan jentene står å henger foran scenekanten når et band spiller også. Bandet trenger ikke å være superkjent en gang.

Konklusjonen er at både du og jeg burde ha vært litt kjendiser, bare bitte litt hadde gjort seg.

Jupp, bare se på Mick Jagger, Jahn Teigen og Martin Schanke.

Jenter har nok et stusselig gen vi mannfolka ikke er utstyrt med.

Skrevet

Noen jenter liker menn som ikke forventer at de skal være glattbarbert og se ut som 11-åringer.

hehe...kanskje det er akkurat det han forventer siden han henger etter mye yngre jenter :o)

Skrevet

Din 40-åring hadde f.eks. aldri vært en 50-åring som feide over en 17-åring, slik denne Milde-skapningen visstnok har vært.

Det er noen år siden han var sammen med hun på 17. Enten har du mastergrad i fordommer og forutinntatthet, eller så er du misunnelig.

Skrevet

Gi dere med møkkaprat og sladring om folk!

Dol er jo fullstendig overkill-ondskap-kjerring-bak-kjøkkengardiner for tiden.

Skrevet

Jaja, jeg er jo til dels enig med deg da, han ville sikkert fått det bedre selv også med en som var mer jevngammel,så veldig stabile forhold har han vel ikke med disse unge jentene.

Skrevet

Jeg prøvde ikke å være morsom.

For få år siden var han samboer med ei 17 år gammel jente.

Det er åpenbart at fyren ikke er helt god.

Lurer på hva som var feil med faderen til den 17 år gamle jenta når mannen fortsatt kan gå.

"Lurer på hva som var feil med faderen til den 17 år gamle jenta når mannen fortsatt kan gå."

Ifølge en eller annen her er det noen år siden - ok, la oss da si at han var 45 da han bodde sammen med ei på 17. Du har så rett - det hadde ikke vært min datter som hadde fått bo sammen med en som var 30 år eldre!!! Ikke før hun var myndig nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...