Aryane Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Han utstråler selvsikkerhet, og virker litt sint på en autoritær måte. Hvis han samtidig har hår på underarmene og disse ikke er for tynne, er jeg fornøyd. Tusen ganger heller Tor Milde enn Ole i`Dole. Har ikke han også en ung og vakker kone? Han ser jo ut som en guttunge, men er vel godt over 40. Jeg ville ikke hatt noen av dem, men kom igjen med David Eriksen..... 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Hehe, det er sant. Bare å se på hvordan jentene står å henger foran scenekanten når et band spiller også. Bandet trenger ikke å være superkjent en gang. Konklusjonen er at både du og jeg burde ha vært litt kjendiser, bare bitte litt hadde gjort seg. Du får starte opp bandet igjen, så skal du se at ungjentene flokker seg Få med deg SDD som vokalist, det bare må bli bra! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 Det er noen år siden han var sammen med hun på 17. Enten har du mastergrad i fordommer og forutinntatthet, eller så er du misunnelig. Det er ikke mange år siden han var sammen med en 17-åring. Det er bare noen få år siden. Pipa de får nok en annen låt den dagen din 17-åring kommer hjem med Tor Milde. Alle ungdomsforeldre burde frykte at mannen nå er singel igjen. Nå har de sovet godt om natta i flere måneder, vel vitende om at mannen var opptatt med denne Nemi. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Jeg ville ikke hatt noen av dem, men kom igjen med David Eriksen..... Han var søt ja! ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 "Lurer på hva som var feil med faderen til den 17 år gamle jenta når mannen fortsatt kan gå." Ifølge en eller annen her er det noen år siden - ok, la oss da si at han var 45 da han bodde sammen med ei på 17. Du har så rett - det hadde ikke vært min datter som hadde fått bo sammen med en som var 30 år eldre!!! Ikke før hun var myndig nei. Han var 47 da han ble sammen med henne. Les linken Klara Q la ut. 0 Siter
Aryane Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Han var søt ja! ) JAAA....han er søt! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 Gi dere med møkkaprat og sladring om folk! Dol er jo fullstendig overkill-ondskap-kjerring-bak-kjøkkengardiner for tiden. Det er samfunnsproblem for dere foreldre og besteforeldre at Tor Milde nå er singel igjen, så jeg synes du tar litt lett på mannens sivilstatus. Det er bare et tidsspørsmål før en av dolmødrenes englebarn kommer drassende hjem med denne mannen på slep. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Har ikke jeg nevnt det for deg før, at de gamleste bukkene har de hardeste hornene:) 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Han var 47 da han ble sammen med henne. Les linken Klara Q la ut. Leste den etterpå. At en på 47 synes at de fire årene med en på 17 var blant de beste fire årene av sitt liv sier kanskje mer om hans modenhetsnivå enn hennes? *Stygg i dag - stygg stygg stygg!* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 Leste den etterpå. At en på 47 synes at de fire årene med en på 17 var blant de beste fire årene av sitt liv sier kanskje mer om hans modenhetsnivå enn hennes? *Stygg i dag - stygg stygg stygg!* Hvis man kjeder seg litt er det bare å skrive noe stygt på dol. Da blir det liv. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 Har ikke jeg nevnt det for deg før, at de gamleste bukkene har de hardeste hornene:) Synes nå denne Milde ser ytterst myk ut, men skinnet kan naturligvis bedra. 0 Siter
Aryane Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Det er samfunnsproblem for dere foreldre og besteforeldre at Tor Milde nå er singel igjen, så jeg synes du tar litt lett på mannens sivilstatus. Det er bare et tidsspørsmål før en av dolmødrenes englebarn kommer drassende hjem med denne mannen på slep. Jeg har heldigvis bare gutter.... 0 Siter
Goliath Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Han utstråler selvsikkerhet, og virker litt sint på en autoritær måte. Hvis han samtidig har hår på underarmene og disse ikke er for tynne, er jeg fornøyd. Tusen ganger heller Tor Milde enn Ole i`Dole. Har ikke han også en ung og vakker kone? Han ser jo ut som en guttunge, men er vel godt over 40. Som sagt - smaken er som baken, og jeg ser ikke hva som kan være så atraktivt med noen av dem? Men nå skal også jeg være litt forsiktig her, og ikke kaste sten i glasshus...:-) Min samboer er noen år yngre enn meg, men dog langt unna den aldersforskjellen som vi snakker om når det gjelder Milde.... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 Jeg har heldigvis bare gutter.... Da er i hvert fall du safe. 0 Siter
Aryane Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Hvis man kjeder seg litt er det bare å skrive noe stygt på dol. Da blir det liv. Ja det er pinadø sant.... Kjekt med litt underholdning på morgenkvisten, jeg skal til Oslo om 4 timer så nå har jeg reisefeber ) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 Ja det er pinadø sant.... Kjekt med litt underholdning på morgenkvisten, jeg skal til Oslo om 4 timer så nå har jeg reisefeber ) Du får ta deg en tur innom Alex Sushi og dytte i deg byens beste mat! 0 Siter
Aryane Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Du får ta deg en tur innom Alex Sushi og dytte i deg byens beste mat! Å fysj.....sushi er noe jeg aldri kommer til å smake. JEG HATER FISK!!! 0 Siter
mrxx Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Jupp, bare se på Mick Jagger, Jahn Teigen og Martin Schanke. Jenter har nok et stusselig gen vi mannfolka ikke er utstyrt med. Martin måtte jo jage alle 17-åringen ut av sengen sin. Må vi gjøre det noen gang tror du? 0 Siter
mrxx Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Du får starte opp bandet igjen, så skal du se at ungjentene flokker seg Få med deg SDD som vokalist, det bare må bli bra! Jeg synger selv, skal starte en-manns orkester, da slipper jeg å dele på godsakene:-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 Martin måtte jo jage alle 17-åringen ut av sengen sin. Må vi gjøre det noen gang tror du? Jeg synes dagens 17-åringer ser ut som ungdomsskoleelever, så faren for det er ikke overhengende. Nei, Martin, Tor Milde og Terje Søviknes får ta seg av 17-åringene uten min hjelp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.