Gå til innhold

Psykisk ustabile kvinnfolk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han utstråler selvsikkerhet, og virker litt sint på en autoritær måte. Hvis han samtidig har hår på underarmene og disse ikke er for tynne, er jeg fornøyd.

Tusen ganger heller Tor Milde enn Ole i`Dole. Har ikke han også en ung og vakker kone? Han ser jo ut som en guttunge, men er vel godt over 40.

Jeg ville ikke hatt noen av dem, men kom igjen med David Eriksen.....

• Svar 287
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

44

• mrxx

26

• flisa

19

• Babette

19

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe, det er sant. Bare å se på hvordan jentene står å henger foran scenekanten når et band spiller også. Bandet trenger ikke å være superkjent en gang.

Konklusjonen er at både du og jeg burde ha vært litt kjendiser, bare bitte litt hadde gjort seg.

Du får starte opp bandet igjen, så skal du se at ungjentene flokker seg :)

Få med deg SDD som vokalist, det bare må bli bra!

Skrevet

Det er noen år siden han var sammen med hun på 17. Enten har du mastergrad i fordommer og forutinntatthet, eller så er du misunnelig.

Det er ikke mange år siden han var sammen med en 17-åring. Det er bare noen få år siden.

Pipa de får nok en annen låt den dagen din 17-åring kommer hjem med Tor Milde.

Alle ungdomsforeldre burde frykte at mannen nå er singel igjen. Nå har de sovet godt om natta i flere måneder, vel vitende om at mannen var opptatt med denne Nemi.

Skrevet

Jeg ville ikke hatt noen av dem, men kom igjen med David Eriksen.....

Han var søt ja! :o)

Skrevet

"Lurer på hva som var feil med faderen til den 17 år gamle jenta når mannen fortsatt kan gå."

Ifølge en eller annen her er det noen år siden - ok, la oss da si at han var 45 da han bodde sammen med ei på 17. Du har så rett - det hadde ikke vært min datter som hadde fått bo sammen med en som var 30 år eldre!!! Ikke før hun var myndig nei.

Han var 47 da han ble sammen med henne.

Les linken Klara Q la ut.

Skrevet

Gi dere med møkkaprat og sladring om folk!

Dol er jo fullstendig overkill-ondskap-kjerring-bak-kjøkkengardiner for tiden.

Det er samfunnsproblem for dere foreldre og besteforeldre at Tor Milde nå er singel igjen, så jeg synes du tar litt lett på mannens sivilstatus.

Det er bare et tidsspørsmål før en av dolmødrenes englebarn kommer drassende hjem med denne mannen på slep.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Har ikke jeg nevnt det for deg før, at de gamleste bukkene har de hardeste hornene:)

Skrevet

Han var 47 da han ble sammen med henne.

Les linken Klara Q la ut.

Leste den etterpå. At en på 47 synes at de fire årene med en på 17 var blant de beste fire årene av sitt liv sier kanskje mer om hans modenhetsnivå enn hennes?

*Stygg i dag - stygg stygg stygg!*

Skrevet

Leste den etterpå. At en på 47 synes at de fire årene med en på 17 var blant de beste fire årene av sitt liv sier kanskje mer om hans modenhetsnivå enn hennes?

*Stygg i dag - stygg stygg stygg!*

Hvis man kjeder seg litt er det bare å skrive noe stygt på dol. Da blir det liv. :)

Skrevet

Har ikke jeg nevnt det for deg før, at de gamleste bukkene har de hardeste hornene:)

Synes nå denne Milde ser ytterst myk ut, men skinnet kan naturligvis bedra. :)

Skrevet

Det er samfunnsproblem for dere foreldre og besteforeldre at Tor Milde nå er singel igjen, så jeg synes du tar litt lett på mannens sivilstatus.

Det er bare et tidsspørsmål før en av dolmødrenes englebarn kommer drassende hjem med denne mannen på slep.

Jeg har heldigvis bare gutter....

Skrevet

Han utstråler selvsikkerhet, og virker litt sint på en autoritær måte. Hvis han samtidig har hår på underarmene og disse ikke er for tynne, er jeg fornøyd.

Tusen ganger heller Tor Milde enn Ole i`Dole. Har ikke han også en ung og vakker kone? Han ser jo ut som en guttunge, men er vel godt over 40.

Som sagt - smaken er som baken, og jeg ser ikke hva som kan være så atraktivt med noen av dem?

Men nå skal også jeg være litt forsiktig her, og ikke kaste sten i glasshus...:-)

Min samboer er noen år yngre enn meg, men dog langt unna den aldersforskjellen som vi snakker om når det gjelder Milde....

Skrevet

Jeg har heldigvis bare gutter....

Da er i hvert fall du safe. :)

Skrevet

Hvis man kjeder seg litt er det bare å skrive noe stygt på dol. Da blir det liv. :)

Ja det er pinadø sant.... Kjekt med litt underholdning på morgenkvisten, jeg skal til Oslo om 4 timer så nå har jeg reisefeber :o)

Skrevet

Ja det er pinadø sant.... Kjekt med litt underholdning på morgenkvisten, jeg skal til Oslo om 4 timer så nå har jeg reisefeber :o)

Du får ta deg en tur innom Alex Sushi og dytte i deg byens beste mat! :)

Skrevet

Du får ta deg en tur innom Alex Sushi og dytte i deg byens beste mat! :)

Å fysj.....sushi er noe jeg aldri kommer til å smake. JEG HATER FISK!!!

Skrevet

Jupp, bare se på Mick Jagger, Jahn Teigen og Martin Schanke.

Jenter har nok et stusselig gen vi mannfolka ikke er utstyrt med.

Martin måtte jo jage alle 17-åringen ut av sengen sin. Må vi gjøre det noen gang tror du?

Skrevet

Du får starte opp bandet igjen, så skal du se at ungjentene flokker seg :)

Få med deg SDD som vokalist, det bare må bli bra!

Jeg synger selv, skal starte en-manns orkester, da slipper jeg å dele på godsakene:-)

Skrevet

Martin måtte jo jage alle 17-åringen ut av sengen sin. Må vi gjøre det noen gang tror du?

Jeg synes dagens 17-åringer ser ut som ungdomsskoleelever, så faren for det er ikke overhengende.

Nei, Martin, Tor Milde og Terje Søviknes får ta seg av 17-åringene uten min hjelp. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...