Gå til innhold

Psykisk ustabile kvinnfolk?

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Du har tydeligvis aldri vært sammen med en 52-åring! Det har jeg - i en hel måned!

Guriland, høres ut som du snakker om en eldgammel mann;)

Rart å tenke på at mannen mine er en 52-åring om 4,5 år.

• Svar 287
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

44

• mrxx

26

• flisa

19

• Babette

19

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434
Skrevet

Det skal jeg notere meg, så får vi se om flere jenter kommer på banen og sier hva de synes om utseendet hans.

Jeg kan lage en oppsummering til slutt...

Er jeg heldig, så får jeg ham til å sende meg et utsnitt av øynene så jeg kan vurdere dem selv...

Du får overtale ham..Er ikke du ganske god tilå få mennene har inne til å sende bilder til deg? ;-)

Skrevet

Hehe, nja..det høres litt tvilsomt ut, men flisa begynner å dra på åra, så hun ser vel slik på alle som er under 35:-)

SDD trener endel så jeg vil tro at han ikke ser som et barn, men hva vet jeg.

Jeg sier "lillegutt" til alle under 40 jeg! :) -

Skrevet

Du vil ikke dele med SDD? Jeg ville ikke tro det var noen fare, dere appelerer nok til ulike jenter!

Jeg husker ikke nå om det var flisa eller lillemus som engang skrev at SDD ser så ung og uskyldig ut at hun fikk melkespreng...

Det kan ikke ha vært meg - jeg tenker helt anderledes på han! :)

Skrevet

Det er nok som Babette sier , vanskelig å si hva det er.

Det må være en kombinasjon mellom utssendet og personlighet. Selv om du ser at han ikke er noen fotomodell, så er det nok noe der som du ikke kan forklare.

*Smiler varmt* Mmm. :o)

Skrevet

Ja, for det er jo kjempevanskelig å få en mann til sengs...

;oP

*NIKKER*

Skrevet

Har ikke det nei..;-) (faktisk er det eldste menneske jeg har vært sammen med på noen måte 28..Selvom enkelte ekser og sånn er eldre nå..Men mens det pågikk,mener jeg..:-o)

Det var ikke så stas eller? Siden det varte en måned mener jeg?

:-)

Stas jo - han fylt jo 52 for en måned siden - vi er sammen på 11 året og har vært gift i 3 av dem! :)

Skrevet

"Dessuten tror jeg at denne Milde-mannen har "noe"."

Noe må han jo sikkert ha, men jeg ser det ikke :-)

Men det er jo tydelig at andre ser noe i han og andre eldre herremenn, og da må de gjerne det for min del. Slikt gidder jeg rett og slett ikke å henge meg opp i.

Mulig jeg ikke hadde vært så begeistret om min datter om noen år kom hjem med en eldre mann, men om så hadde vært, så hadde man ikke hatt store valget. Godta eller bli uvenner - jeg hadde nok valgt det første. Dvs. hvis hun var godt voksen.

Nettopp - jeg har vært mer nervøs med noen av de unge villbassene hun har hengt med.

Skrevet

Det skal jeg notere meg, så får vi se om flere jenter kommer på banen og sier hva de synes om utseendet hans.

Jeg kan lage en oppsummering til slutt...

Er jeg heldig, så får jeg ham til å sende meg et utsnitt av øynene så jeg kan vurdere dem selv...

Tja, jeg har sett bilde av han for noen år siden, og unnskyld meg, men det første som slo meg var smørbukk.

Ikke vondt ment - det var bare det første som dukket opp i hodet mitt. Jeg snakker da om ansiktet og uttrykket.

Skrevet

At ingen blir det, tror jeg er litt overdrevet men.

Noen vil bare ha selvskap og trygghet.

Noen er ute etter penger og status.

Jo, enig i det! ;-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Flisa, du blir fremstilt som den gamle her inne. Hvor gammel er du egntlig?

Jeg mente du var 42-43 år, og da er jeg ikke mer enn en 3-4 år yngre enn deg. Ganske jevngamle egntlig.

Skrevet

Kroppen hans er sikkert bra, det var jo her papirposen over hodet kom inn i bildet...

Papirposer skal aldri undervurderes. Norske flagg kan også brukes.....*alt for Norge*...

Skrevet

Pøh! du er jo DOL-flirten nr. 1 du da! - Og du trenger ikke være pen engang - for det vet vi jo ingenting om - ja DU KAN JO VÆRE MILDE for alt vi vet!

:-)

Jeg er Milde, tenk...

Skrevet

Akkurat, det ante meg, bestemor:-)

Skrevet

Flisa, du blir fremstilt som den gamle her inne. Hvor gammel er du egntlig?

Jeg mente du var 42-43 år, og da er jeg ikke mer enn en 3-4 år yngre enn deg. Ganske jevngamle egntlig.

Jeg blir 43 om noen dager :)

laguna1365380434
Skrevet

Stas jo - han fylt jo 52 for en måned siden - vi er sammen på 11 året og har vært gift i 3 av dem! :)

Ah, skjønner..! Hyggelig da,og gratulerer! :-)

Skrevet

Jeg er Milde, tenk...

*Grøsser*

Hva er det jeg har gitt meg ut på!!!

Skrevet

Det kan ikke ha vært meg - jeg tenker helt anderledes på han! :)

Hmmm, hvem kan det ha vært da?

Det er en god stund siden jeg leste det...

Skrevet

Det er ikke sammenlignbart! Trollmannen fra Oz feide over en umyndig jente ved å utnytte sin "heltestatus" innad i partiet. Og attpåtil så var han gift.

I Mindes tilfelle er hun godt over myndighetsalderen og det var ikke noe "avhengighetsforhold"/"tillitsforhold".

Det er riktig at du ikke direkte antydet "søt ung jente - gammal stygg mann", men det lå jo temmelig implisitt i bruk av ordet "ung lekkerbisken" (enskjønt jeg ikke er helt enig i den karakteristikken! *S*)

Jeg er dog helt enig i at det at han var sammen med en 17-åring da han var i slutten av førtiåra ikke gir det helt positive inntrykket av ham, og jeg betviler sterkt at mine foreldre ville bifalt så voldsomt hvis jeg hadde vært den 17 år gamle jenta! ;-)

Stor aldersforskjell har egentlig aldri vært min greie, og jeg skjønner heller ikke hva en voksen mann ser i en 17-åring (ja, ja, jeg vet hva du vil si! *he he*)

Og jeg skjønner heller ikke de damene som er så fascinert av menn mye mye eldre enn dem selv.

Men det får så være deres valg.

Hvis denne saken kun gikk på aldersforksjell: det har ikke vært skreket så voldsomt opp her inne om Jan Eggum og Kaia Huuse, har det vel?

Så da må vel grunnen til at det skrikes så høyt opp om Tor Milde at han er så "stygg"??

Jo, men det er jo hans forhold til denne 17-åringen jeg snakker om når jeg fordømmer ham på det sterkeste.

Milde var sammen med en 17 år gammel jente da han selv var 47 år gammel.

Det sier relativt mye om en fyr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...