Gå til innhold

I dag er jeg glad...

Anbefalte innlegg

Skrevet

- fordi jeg er nyforelska i min sambo

- fordi sola skinner

- fordi det er fredag

- fordi en kopp nytraktet kaffe står drikkeklar på pulten min

- fordi jeg smiler, både utvendig og innvendig

Hvorfor er du glad i dag?

Skrevet

Fordi det er fredag og fordi det bare er en uke til ferie i sydligere strøk! :-)

Skrevet

Fordi det er fredag og fordi det bare er en uke til ferie i sydligere strøk! :-)

Ah, deilig med sol og strand og ferie :)

*Dagdrømmer*

Skrevet

Fordi jeg for en gangs skyld kom meg opp 9, fordi jeg rakk mesteparten av forelesninga, fordi jeg skal ut ikveld med fotballalget, fordi jeg skal ut imorgen med jobb,fordi jeg har fri fra jobb i helga...........

Skrevet

Jeg er glad fordi at om ca 3 timer sitter jeg på flyet på vei til kjæresten min. Så skal vi bare kose oss hele helgen :o)

Skrevet

Jeg er glad fordi at om ca 3 timer sitter jeg på flyet på vei til kjæresten min. Så skal vi bare kose oss hele helgen :o)

:P

Skrevet

Omtrent det samme som deg. Ingen spesielle "plikter" i helgen, bare kose oss. Og så er det jo høstferie til uke!!

Skrevet

Det regner, jeg skal jobbe hele helga, jeg har jobbet altfor mye i det siste, det flommer over av ugjort arbeide i heimen og det nye gulvteppet har diger rødvinsflekk på.

Legger godviljen til og da kommer jeg opp med dette:

Jeg fikk nettopp lønn, og oppdaget at jeg har fått lønnspålegg; jeg tok med barna mine på noe hyggelig i går ettermiddag/kveld, og jeg har gått ned i vekt.

Skrevet

*tenke*

Jeg og guttungen hadde en hyggelig frokost med havregrøt, levende lys og masse tøys.

Jeg har lite jobb i dag, så etter barnehagelevering hadde jeg en skikkelig kosestund med kaffe og aviser.

Det er fredag og vi har ingen planer for helgen, for første gang på mange, mange uker.

...og nå ser det sannelig ut som om himmelen klarner litt opp også!

Skrevet

Jeg er glad fordi:

*det er fredag

*huset er nyvaska og sengene skifta på

*jeg snart skal hente to glade jenter på skole og barnehage

*Lillebolla (16 mnd) ligger på gulvet og tegner og prater med kattene

*Muskatt som ble operert på mandag endelig har begynt å spise igjen idag (kokt torsk falt i smak;-))

*mannen min sendte tekstmelding og sa han gledet seg til å komme hjem og ha kose-kveld i kveld

*jeg skal på fest imorgen

*fordi Lillebolla aksepterte et nei når hun ville ha pupp (prøver å kutte ut puppen på dagtid;-))

Skrevet

Jeg er glad i dag fordi jeg har verdens beste barn! Fordi jeg har en snill mann. Fordi folk ler av den kjempestore, gravide magen min. Fordi mannen min kommer hjem etter å ha jaktet i dag. Fordi jeg snart blir mor til enda et av verdens beste barn!

Lista er egentlig uendelig!

Elisabeth1365380359
Skrevet

Jeg er glad fordi jeg rakk å levere en oppgave før fristen i går, og fordi jeg er meget fornøyd med oppgaven.

Jeg er også glad fordi jeg nylig snakket i tlf med tanteungen på to år som var så glad og fornøyd, og som snakket mye mer nå enn sist jeg pratet med ham.

Jeg er glad fordi jeg kan sove snart, uten noen planer i morgen. Jeg er glad fordi jeg ikke har noe stress i helgen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...