Gå til innhold

Ville bytte bolig - Ble knivdrept

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne historien er nesten utrolig.

http://www.expressen.se/index.jsp?a=444502

Det gamle paret hadde vært gift i 53 år, og hadde nylig flyttet inn i ny bolig. Da hun insisterte på å flytte, så hogg han ihjel henne med 20 knivstikk.

Fikk besøk etterpå, da tok han de besøkende med inn på soverommet og viste dem at han hadde drept henne.

Han hadde ikke noe valg, sa han.

Mannen er erklært frisk.

Skrevet

Ikke godt å si hva som ligger bak her da. For meg virker det som om det aldri ble bra nok for dama, det står jo at de hadde flyttet gang på gang.

Men det rettferdiggjør ikke hva mannen gjorde, altså!

Skrevet

Slik jeg leser artikkelen så kan det se ut som om hun gang på gang har krevd at de skulle flytte, og fått det slik hun ville.

Og denne gang orket den gamle mannen ikke mer

På en måte så kan jeg forstå at det til slutt ble for mye for han, selv om det selvfølgelig ikke kan forsvare en slik handling.....

Skrevet

Huff, tragisk.

Men jævla urutinert. Nå må han i hvert fall flytte.

Skrevet

Huff, tragisk.

Men jævla urutinert. Nå må han i hvert fall flytte.

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...